مردم در 13 آبان حماسه حضور دیگری می آفرینند

شهباز حسن پور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به برگزاری یوم الله 13 آبان در کشورگفت: به واقع نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان و دانشجویان پیرو خط امام، بود

وی تصریح کرد: بنابراین 13 آبان امسال با توجه به برخی از ناآرامی های صورت گرفته و دخالت دشمنان، حائز اهیمت بسیار زیادی است و همه اقشار جامعه باید در این مراسم حاضر شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در یوم الله 13 آبان صحنه اقتدار ملت ایران خواهد بود،بیان کرد: 13 آبان امسال هم با توجه به حضور مردمی که همواره پای کار نظام و انقلاب بوده اند تماشایی خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۳ آبان تداعی گر حرکتی از بطن جامعه است که نشان از اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته های دنیای استکبار و مقابله عینی و عملی با سلطه گری و قدرت نمایی در برابر توطئه ها دارد.

شهباز حسن پور

وی بیان کرد: ۱۳ آبان نشان از این دارد که ایران و ایرانی هر جا که لازم بداند از شرف و حیثیت و کیان انقلاب اسلامی دفاع و با تاسی از مکتب عاشورا علیه مستکبران قیام و در مقابل آنان مقاومت و ایستادگی می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم در 13 آبان امسال هم همانند سالهای گذشته حضور چشمگیری را رقم خواهند زد و این روز را به کوری چشم دشمنان به یک حماسه حضوری دیگری تبدیل خواهندکرد.