امور اقتصادی و مالی سازمان اوقاف زیر ذره بین مجلس/تفحص می کنیم!

غلامعلی کوهساری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به سرنوشت تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امورخیریه در مجلس شورای اسلامی گفت: این تحقیق و تفحص در حال حاضر در دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرارد دارد و امیدواریم نمایندگان به آن رای مثبت دهند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط صورت گرفته در این بخش، پیگیر این هستیم این تحقیق و تفحص مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان اوقاف در سراسر کشور دارای اماکنی زیارتی و سرمایه گذاری است لذا در صدد این هستیم تا تفحصی نسبت به فعالیت این بخش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال بزرگترین باغ موقوفه شمال کشور در استان گلستان بوده و این استان حدود 400 هکتار زمین زراعی و باغی موقوفه دارد که وقف حوزه علمیه سعدیه رامیان است که باید اقداماتی در آنجا انجام می شده و صورت نپذیرفته است.

نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسری موارد در این بخش موقوفه جای شک و شبه دارد و باید این موارد بررسی شود.

امور اقتصادی و مالی سازمان اوقاف زیر ذره بین مجلس/تفحص می کنیم!

وی تاکید کرد: ما چه این موضوع را در قالب تحقیق و تفحص و چه سوال از وزیر پیگیری کنیم، فرصتی برای مسئولین ایجاد می کند تا بیایند و این شبهات را برطرف و ما را قانع کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تحقیق و تفحص در کمیسیون فرهنگی رای آورده و تا چند هفته آینده مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوعاتی از قبیل امور اقتصادی و مالی و عزل و نصب هایی که صورت گرفته و بحث حوزه علمیه سعدیه رامیان و باغ موقوفه ای که در شهرستان آزادشهر وجود دارد،در این تحقیق و تفحص مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.