ترور در شاه چراغ (ع)، نشانه اضمحلال، استیصال و نابودی بلوک شرق و غرب است

ترور ناجوانمردانه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی ( شاه چراغ ) علیهما السلام نشانه اضمحلال، استیصال، از هم پاشیدگی و نابودی بلوک شرق و غرب می باشد.

 

به راستی که با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی در سال 1357  با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره)، شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی محقق شد و در این سالها هرچه دشمنان اسلام و استکبار جهانی سعی کردند که این نظام را سرنگون کنند به حمد الله نتوانستند و این آرزو را به گور بردند و خود یکی پس از دیگری سرنگون و به زباله دان تاریخ پیوسته و عبرتی برای آیندگاه شدند.

بلوک شرق و غرب پس از 44 سال خصومت و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران هرگز نتوانستند بر انقلاب اسلامی فائق آیند و هر بار بیش از پیش با فضاحت و رسوایی بیشتری شکست خوردند. دشمنان اسلام و استکبار جهانی پس از به راه اندازی جنگ سخت 8 ساله دفاع مقدس بر علیه کشورمان، و شکست در آن، دست به جنگ ترکیبی و هیبریدی بردند. آنها از جنگ سخت گرفته تا جنگ نرم ، از جنگ رسانه ای گرفته تا جنگ فضای مجازی و جنگ سایبری، از شبهه افکنی گرفته تا تولید فیلم، صوت و اخبار زرد و دروغین، از تفرقه افکنی بین شیعه و سنی گرفته تا اختلاف بین ادیان و مذاهب، از فتنه افکنی گرفته تا تشویش اذهان عمومی، از به راه اندازی شبکه های معاند ماهواره ای و اینترنتی گرفته تا تولید و انتشار اخبار کذب و... از هیچ حربه، نیرنگ و دشمنی بر علیه کشور و ملت دریغ نکردند و در حال حاضر از تلفیق همه آنها بصورت هم زمان بر علیه ملت شریف ایران و کشور عزیزمان استفاده می کنند.

 لذا لازمه مقابله با این همه عداوت، خصومت و دشمنی؛ ارتقاع سواد رسانه ای، بصیرت و هوشیاری پیش از پیش دولت و ملت می باشد. و آن محقق نمی شود جز با قدم برداشتن بر جای پای ولایت و پیروی از دستورات و رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

استکبار جهانی و بلوک شرق و غرب بوسیله خردجال خود یعنی (رسانه ها) سعی دارند تا با ایجاد فضای مسموم و غبار آلود و القای ضعف و ناتوانی نظام و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم، جوانان و نخبگان آنها را دلسرد و ناامید ساخته تا پیشرفت و قدرت انقلاب و نظام را به حاشیه ببرند و بدینوسیله آنها را تشویق به مهاجرت از کشور نمایند تا از میوه به ثمر رسیده انقلاب بدون هیچگونه هزینه ای به نفع خود بهره برداری نمایند.

جنایت شقاوت آمیز عاملان استکبار جهانی، که در راس آن آمریکای جنایتکار جهان خوار و اسرائیل غاصب کودک کش با دلارهای رژیم سعودی و رسانه های انگلیسی و آلمانی قرار دارند، یکبار دیگر خوی درنده گی و پلیدی خود را آشکار و مشت آهنین خود در دستکش مخملیلنشان را برای ملت ایران نمایان ساختند.   

آنهایی که با شعارهای نمادین و فریبنده و پوپولیستی خود با نام ( زن، زندگی، آزادی ) و ( مرد، میهن، آبادی ) سعی داشتند با ترویج اسلام و ترویج انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان و کشورهای دنیا مقابله کنند و بدین طریق تلاش کردند با بیان این شعارهای ظاهرنما، با احساسات مردم عوام و جوانان احساساتی بازی کنند و از آن بهره برداری سیاسی و اجتماعی به نفع خود کنند، خوشبختانه مثل همیشه به لطف خدا و با عنایت ائمه اطهار علیه السلام و با هوشیاری مردم عزیزمان موفق نشده و راهی از پیش نبردند و مجددا مثل گذشته شکست خوردند. لذا سرانجام مثل همیشه متوسل به فرزندان نامشروع خود یعنی گروه های تروریسی شان شدند، غصاومت و دشمنی خود با ملت ایران را مجدد نشان داده و با  اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز انتقام خونین خود را از مردم فهیم، با بصیرت و ولایت مدار ایران گرفتند و با به خاک و خون کشیدن خیل کثیری از زنان، مردان و کودکان بی گناه؛ صحنه ( زن، زندگی، شهادت ) و ( مرد، میهن، شهادت ) را پدید آوردند.

ترور در شاه چراغ (ع)، نشانه اضمحلال، استیصال و نابودی بلوک شرق و غرب است

دشمنان اسلام بدانند که با کشتار و ترور انسانهای مظلوم و مسلمانان بی گناه کاری از پیش نبرده و هرگز نخواهند توانست جلوی ترویج و گسترش اسلام در اقصی نقاط جهان را بگیرند و تنها به نابودی خود سرعت بخشیده و با به شهادت رساندن مردم مظلوم دنیا، با هر قطره خون شهید لاله ای می روید و اسلام جانی دوباره خواهد گرفت.

ملت غیور، شهید پرور، بصیر و همیشه در صحنه کشورمان مثل همیشه ضمن تجدید میثاق مجدد با امام راحل (ره) و شهدای والا مقام و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام می دارند که تا آخرین قطره خونشان پای اسلام، ولایت و انقلاب اسلامی ایستاده اند و هرگز اجازه نخواند داد تا معاندین و دشمنان داخلی و خارجی کوچکترین خدشه ای به اسلام و انقلاب اسلامی وارد نمایند.

جمهوری اسلامی ایران و ملت دلیر ایران ضمن محکومیت شدید نسبت به حمله تروریسیتی و به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان بی گناه در شاه چراغ شیراز اعلام می نمایند، که انتقام سختی در انتظار عامران، عاملان، مسببین و مباشران این جنایت خونین است و خواب بر چشمان آنها حرام خواهد شد و خون پاک شهیدان به زودی دامنشان را خواهد گرفت. ﴿ یَوْمَ‌ نَبْطِشُ‌ الْبَطْشَةَ الْکُبْرَى‌ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ‌ ﴾

آمریکا و اسرائیل و برخی از کشور های منطقه که با این دو رژیم تروریستی منفور هم آخور شدند و با دلارهای سعودی و رسانه های انگلیسی و آلمانی سعی بر آتش افروزی، ایجاد فتنه، جنگ رسانه ای، جنگ سایبری، جنگ روانی، آشوب و براندازی در ایران را دارند که در راس آنها رژیم ملعون آل سعود قرار دارد بدانند؛ که در هیچ کجا از این کره خاکی هیچگونه حاشیه امنی ندارند و سایه انتقام بر سر آنهاست، و به زودی به دست سپاه اسلام، انتقام سخت و دردناکی از آنها گرفته خواهد شد. ﴿وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنْتَصِرُونَ ﴾

 

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ .

نصرت و یاری خدا با این ملت است و فتح قریب انشاءالله به زودی محقق خواهد شد.

(القدسُ لنا، وَالحقُّ لنا، النصرُ لنا، نَحنُ الغالبون).

 محمد رضا دهقان.

کنشگر سیاسی و اجتماعی، محقق و پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی و اجتماعی .