جزئیات اغتشاش در نزدیک خوابگاه دانشگاه اصفهان

در این اطلاعیه که توسط روابط عمومی دانشگاه اصفهان ‌منتشر شد، آمده است: در جریان فراخوان های ضد ایرانی با قصد هدف قرار دادن امنیت و آرامش مردم در کشور و شهر در دو روز گذشته، بنا به اخبار رسیده، شب گذشته حوالی ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه عده‌ای در بیرون دانشگاه و خیابان روبه روی در خوابگاه های دانشجویی با روشن کردن آتش و ایجاد راه بندان موجب اخلال در تردد مردم و مزاحمت برای خودروهای در حال عبور شدند که با حضور نیروهای خدوم فراجا، تجمع‌کنندگان متفرق شدند و از ورود افراد غیر دانشجو از در خوابگاه ها جلوگیری شد.

جزئیات اغتشاش در نزدیک خوابگاه دانشگاه اصفهان

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از آن با حضور مسوولان دانشگاه در کوی خوابگاه ها و پاسخگویی تلفنی، نگرانی دانشجویان و خانواده های آنها مرتفع شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به برگزاری کلاس ها در فضای آرام و روند عادی فعالیت آموزشی،پژوهشی و اداری دانشگاه طی سه هفته گذشته، به آگاهی عموم دانشگاهیان به ویژه دانشجویان می رساند نظر به حوادث کور تروریستی و ناجوانمردانه روز گذشته که سبب شهادت هموطنان و مدافعان امنیت شده است، از تردد غیر ضرور به محل های شلوغ شهر بویژه تجمع اغتشاشگران و فراخوان های مرتبط خودداری کنند و مسوولیت عملکرد حضور در این تجمعات به عهده خود افراد خواهد بود.

همچنین در متن این اطلاعیه آمده است: رعایت ضوابط، قوانین و مقررات دانشگاه در تردد دانشگاه، خوابگاه ها و حضور در کلاس های دانشگاه توسط دانشجویان و اساتید موجب تداوم آرامش در سطح دانشگاه و ناکامی فراخوان های غیرقانونی و هدایت شده توسط کانال های معاند خواهد شد.

شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان جاری در پی آشوب اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در «ملک شهر» و «خانه اصفهان»، ۲ نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌ محمدحسین کریمی و محسن حمیدی که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی «خانه اصفهان» بودند توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.

همچنین در این حمله مسلحانه تعدادی مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ «اسماعیل چراغی» از کادر یگان ویژه در زمره مصدومان بود که با وجود تلاش کادر درمان بر اثر جراحت وارده به شهادت رسید.