هیچ وقت راه مذاکره را سد نکرده و نبسته‌ایم/درجریان هرگونه مذکره باج نمی دهیم

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار افکارنیوز، با اشاره به دخالت اروپایی ها در امور داخلی ایران و شکل گیری هرگونه مذاکره در زمینه برجام بیان کرد: طرف های غربی و اروپایی اذعان دارند که سیاست مدارند اما باید بگوییم که طرف های ما اصلا نمی دانند سیاست چیست.

وی بیان کرد: البته طرف های غربی مدعی سیاست ورزی هستند چراکه سیاست ماکیاولیستی جز دورغ گفتن، ماهیت دیگری ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر طرف های اروپایی ما از اعتراضات داخلی ما حمایت می کنند به این عقیده هستند که شاید بتوانند به یک نتیجه جدید دست پیدا کرده و از ایران امتیاز بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه طرف های غربی ما تحلیل درستی از شرایط ندارند چراکه شناخت دقیق در این رابطه نداشته اند بنابراین پیرو این فرآیند می کوشند در امور داخلی ایران دخالت کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرف های اروپایی باید بدانند بعد از آرام شدن شرایط هم به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران و گروه 1+4 بیان کرد: ما هیچ وقت راه مذاکره را سد نکرده و نبسته ایم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرف های غربی با رفتارهای دوگانه و دروغ گویانه خود باعث توقف مذاکرات شده اند، بیان کرد:ما همیشه بحث مذاکرات را باز گذاشته ایم لذا این مطالبی که ما در این فرآیند مطرح می کنیم از جمله حقوق ماست بنابراین وقتی ما زیر بار خواسته غربی ها نمی رویم، این طرف های غربی هستند که خودشان تمایل به مذاکره را مطرح می کنند که البته این موضوع در ظاهر است و در باطن به شکل دیگری حرف می زنند.

هیچ وقت راه مذاکره را سد نکرده و نبسته‌ایم/درجریان هرگونه مذکره باج نمی دهیم

وی تاکید کرد: طرف های غربی در جریان هرگونه مذاکرات باید بدانند ما باج نمی دهیم لذا اگر جمهوری اسلامی ایران قصد باج دادن داشت دیگر انقلابی را شکل نمی داد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مذاکرت هیچ وقت از سوی ایران قطع نشده و بلکه این طرف های غربی بوده اند که قصد داشتند با طرح خواسته های جدیدشان که حق انها نیست، مذاکرات و برجام متوقف شود.