افكار نيوز: مدير كل ستاد حوادث غير مترقبه استان بوشهر گفت: فاز نخست مجتمع پتروشيمي پرديس بر اثر نشت گاز دچار انفجار آتشسوزي شده است كه بر اساس گزارشهاي رسيده حاكي از كشته شدن سه نفر است.

غلامرضا کشتکار افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون ارسال شده سه نفر نیز در این حادثه دلخراش زخمی شده‌اند که به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فاز نخست مجتمع پتروشیمی پردیس بر اثر جوشکاری غیر ایمن دچار آتش‌سوزی شدید شده که متأسفانه در گزارش‌های اولیه خبر از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر آمده است و همچنین شش نفر دیگر نیز در محوطه آتش سوزی حضور داشته‌اند که نجات پیدا کرده‌اند.
کشتکار ادامه داد: در زمان بروز حادثه آتش‌سوزی در این پتروشیمی، دود زیادی بالای این پتروشیمی را فرا گرفت و البته تحقیق در مورد علت دقیق حادثه کماکان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش برای خاموش کردن حریق ادامه دارد و نیروهای امدادگر برای مهار این حادثه عازم شده‌اند و امیدوار هستیم که به زودی این آتش‌سوزی مهار شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از منابع غیر رسمی نیز از کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰ نفر در این حادثه دارند که البته تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
بزودی اطلاعات تکمیلی توسط خبرگزاری فارس انتشار پیدا می‌کند.