نتانیاهو: با تهدیدات ایران مقابله می‌کنیم

 «بنیامین نتانیاهو » نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر توهمات و ادعاهای نخ‌نماشده خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

نتانیاهو طی مراسم کنار رفتن «آویو کوخاوی» از ریاست ستاد کل ارتش این رژیم و انتصاب «هرتزی هالِوی» به جای او، مدعی شد: «ما برای جلوگیری از رسیدن سلاح‌های ایران به سوریه تلاش خواهیم کرد».

به نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، وی در ادامه تهدیدهای خود علیه تهران گفت: «ما به هدف قرار دادن مواضع ایران در سوریه ادامه خواهیم داد. با تهدیدات ایران به طور جدی برخورد خواهیم کرد و از دستیابی آنها به سلاح اتمی جلوگیری می‌کنیم».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی درباره توافق‌های عادی‌سازی روابط با تعدادی از کشورهای عربی ادعا کرد: «ما در دیپلماسی، اقتصاد و فناوری قوی‌ترین هستیم و همین مسئله منجر به امضای توافق‌های ابراهام شد».

نتانیاهو با ادعای اینکه ایران عامل ۹۰ درصد خطرات در منطقه غرب آسیا است، اظهار داشت: «ارتش اسرائیل مسئول مقابله با تهدیدهای موجودیتی است که عموماً از ایران نشأت می‌گیرد ولی اسرائیل نباید اجازه بدهد که به جنگ‌های غیرضروری کشیده شود».

نتانیاهو: با تهدیدات ایران مقابله می‌کنیم

وی پیش از این نیز طی سخنرانی ویدئویی برای گردهمایی اعضای «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» (آیپک) در واشنگتن خواستار همراهی آمریکا با تل‌آویو جهت مقابله با آنچه تهدیدهای روزافزون ایران خواند شده بود.