اهانت به قرآن ذره‌ای از عظمت اسلام عزیز نخواهد کاست

  رضا تقی‌پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد علت اهانت غربی‌ها به مقدسات مسلمانان گفت: این اقدامات ناشی از عصبانیت بیش از حد دشمنان است؛ برخلاف تلاشی که در سالهای پس از پیروزی انقلاب داشته اند، انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر در حال پیشروی است.

وی افزود: زمانی که راجع به پیشرفت و اقتدار صحبت می‌کنیم عده‌ای مسائل اقتصادی را مطرح می‌کنند؛ باید توجه داشت که استکبار جهانی به رهبری آمریکا تلاش کرده است بر روی مسائل معیشتی فشار بیاورد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: با همه این تلاش‌ها شاهدِ جایگاهِ مقتدرانه اسلام و انقلاب اسلامی در منطقه و بین ملت‌ها هستیم تا جایی‌ که خیلی‌ها چشمشان به انقلاب اسلامی ایران و نحوه رفتار آن است.

تقی‌پور گفت: قطعا جبهه مقاومت متولد اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است همه اینها مسائلی است که آن‌ها را عصبانی کرده و می‌خواهند به هر شکلی که شده است ولو با انجام اقدامات سخیف و بی‌شرمانه انتقام خود را از جمهوری اسلامی ایران بگیرند.

اهانت به قرآن ذره‌ای از عظمت اسلام عزیز نخواهد کاست

وی با بیان اینکه تلاش‌های دشمنان مصداق «جمله عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» است، افزود: قطعا همه مردم آزاداندیش توهین به مقدسات دینی آنهم شریعتی به بزرگی اسلام که بیش از یک میلیارد نفر پیرو آن هستند را محکوم می‌کنند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: این اتفاقات نه تنها ذره‌ای از عظمت اسلام عزیز نخواهد کاست بلکه توجه بیشتر جهانیان را به این دین آسمانی که توانسته بعد از قرن‌ها شکوه خود را به چشم جهانیان بیاورد جلب خواهد کرد و موجبات توسعه بیشتر اسلام و انقلاب را فراهم می‌کند.