فرمان عفو رهبر انقلاب نقشه‌های دشمن علیه ملت را نقش بر آب کرد

 حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عفو گسترده محکومان و متهمین حوادث اخیر کشور از سوی رهبر انقلاب ، اظهار کرد: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از محکومان و متهمان حوادث اخیر، امری مبارک است که نقشه‌های شیطانی علیه این ملت را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه اقتضای آموزه‌های دینی عفو و رحمت است، افزود: در فرمان حضرت علی علیه‌السلام به مالک اشتر آمده است: " أَشعِر قَلبَکَ الرّحمَةَ لِلرّعِیّةِ وَ المَحَبّةَ لَهُم وَ اللّطفَ بِهِم" و قلب خویش را کانون رحمت و محبّت و لطف به رعیّت قرار ده.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مقتضای تقوای الهی جذب جداشدگان و پیوستن آنان به ملت است؛ لذا همه باید کمک کنند کسی از انقلاب جدا نشود و اگر جدا شد، برگردانده شود.

 علیمرادی با تاکید بر اینکه تصمیم و اقدام رهبر معظم انقلاب، رحمت از روی اقتدار است، تصریح کرد: بنای جمهوری اسلامی و سیره امام (ره) و رهبری بر عفو رأفت و مهربانی به مردم بوده است.  

فرمان عفو رهبر انقلاب نقشه‌های دشمن علیه ملت را نقش بر آب کرد

وی بیان داشت: سزاوار است عفوشدگان قدر بدانند و از این فرصت برای اصلاح رفتار خود استفاده کنند و در آغوش گرم ملت و کشور باشند و برای عزت خود و ملت تلاش کنند و سرمایه انسانی خود را در مسیر خدمت به ملت و کشور قرار دهند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این تصمیم رهبری دشمنان را در آسیب زدن اسلام و کشور ناکام ساخت، افزود: امیدواریم خداوند این عطر خوش رحمت در جامعه را وسیله انس دل‌های همگان به یکدیگر قرار دهد.