ویژگی انقلاب اسلامی اصلاح پذیری آن است

  علی اکبر صالحی با اشاره به فرمان عفو رهبری که دهها هزار نفر از متهمان و محکومان از جمله افراد دخیل در حوادث اخیر مشمول آن شدند، اظهار داشت: در اتفاقاتی که رخ داد سره و ناسره با یکدیگر مخلوط شده بود.

معاون فرهنگستان علوم با بیان اینکه در حوادث پاییز امسال عده ای اعتراض داشتند و عده ای از شرایط پیش آمده سوء استفاده می کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنا را بر بیان اعتراض جمعی گذاشتند و فرمان عفو را صادر کردند و در ادامه فرمودند که دولت و دیگران نیز اگر نواقصی در کارشان است، اصلاح کنند.

صالحی تاکید کرد: رهبر انقلاب با این فرمان عفو نشان دادند که باید آن بخشی را در نظر گرفت که اعتراضی داشتند و به دنبال بیان آن بودند.

این دیپلمات پیشین کشورمان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایرات تبریک گفت و اظهار داشت: پیروزی انقلاب دستاوردی عظیم و هدیه ای الهی بود و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که مردم ایران پاسدار خون شهدایی هستند که به پای این انقلاب ریخته شد تا به ثمر بنشیند.

ویژگی انقلاب اسلامی اصلاح پذیری آن است

وی در ادامه با یادآوری اینکه در بیش از چهار دهه گذشته مشکلاتی در مسیر انقلاب اسلامی وجود داشته است، افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، یکی از ویژگی‌های این انقلاب اصلاح پذیری آن است و اگر ببینند قصور و یا اشتباهی بوده، انقلاب این آمادگی را دارد که آن اصلاح کند.