به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا ، حميد بقايي در حاشيه جلسه هيأت دولت در جمع خبرنگارن، درباره ادامه سفرهاي استاني دولت گفت: انشاءالله دولت تا قبل از ماه مبارك رمضان يك سفر استاني خواهد داشت و اكنون، دو استان آذربايجان غربي و اصفهان مطرح هستند و دولت با توجه به بررسيهايي كه از روند اجرايي شدن مصوبات در اين دو استان انجام داده است، به يكي از اين دو استان سفر ميكند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که " آیا دولت در ماه مبارک رمضان نیز سفر استانی خواهد شد؟ " اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سفر استانی نخواهیم داشت؛ البته ممکن است رییس‌جمهور سفرهای پروژه‌ای داشته باشد.

معاون اجرايي رييسجمهور در پايان، درباره نمايشگاه توانمنديهاي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي كشور كه از فردا در تهران آغاز به كار ميكند گفت: تمام مناطق آزاد در اين نمايشگاه حضور دارند و پكيجهايي را نيز در مورد سرمايهگذاري در اين مناطق آماده كردهاند و در تلاش هستيم وزرايي كه در شوراي هماهنگي مناطق آزاد حضور دارند، در اين نمايشگاه حضور پيدا كرده و از آن بازديد كنند. اين نمايشگاه، نمايشگاه خوبي خواهد بود، چراكه بستههاي سرمايهگذاري در اين نمايشگاه تهيه شده است.