مذاکرات مقامات نظامی و امنیتی آمریکا و اسرائیل درمورد ایران

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیروز (جمعه) همزمان با پایان مانور مشترک نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مارینز (هوایی- دریایی) آمریکا وارد تل‌آویو شد.

به گزارش میدل ایست نیوز، سفر از پیش اعلام نشده «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک آمریکا در حالی انجام شده که قرار است فردا نیز وزیر دفاع آمریکا سفری به اراضی اشغالی، مصر و اردن داشته باشد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «یوآف گالانت»، وزیر جنگ، در دیدار با میلی همکاری‌های مشترک برای جلوگیری از آنچه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادعا می شود را بررسی کرده است.

میلی در این سفر با همتای صهیونیست خود «هرتسی هالوی» نیز دیدار کرده و قرار است با مقامات امنیتی دیگری در اسرائیل دیدار و «چالش‌های امنیتی منطقه‌ای و هماهنگی مشترک برای دفاع در برابر تهدید‌های منطقه‌ای» را بررسی کند.

مذاکرات مقامات نظامی و امنیتی آمریکا و اسرائیل درمورد ایران

همزمان با این سفر، ارتش ژیم صهیونیستی اعلام کرد که مانور مشترک نیروی زمینی اسرائیل و نیرو‌های مارینز ستاد مرکزی آمریکا امروز به پایان رسیده است.

این مانور برای اولین بار با شبیه‌سازی حمله احتمالی به تأسیسات هسته‌ای ایران و با ده‌ها جنگنده و نیروی دریایی ژیم صهیونیستی و آمریکا برگزار شد.