پیامد حمله هسته‌ای رژیم صهیونیستی به ایران ویرانی کامل این رژیم است

محمد مرندی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آر تی گفت، تاسیسات مهم هسته‌ای ایران زیر زمین و دست نایافتنی است و پیامد حمله هسته‌ای رژیم اشغالگر به ایران ویرانی کامل این رژیم است. 

 

کارشناس مسایل بین الملل و استاد دانشگاه تهران، در خصوص پیامد‌های بالقوه حمله هسته‌ای احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران گفت: این (موضع گیری) آشکارا نشان می‌دهد، اگر با اتهام دستیابی ایران به سلاح هسته ای، رژیم اسرائیل به ایران حمله کند، آمریکا از این رژیم حمایت می‌کند. اما مشکل آن است که برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران کاملاً محفوظ است. همه تاسیسات مهم زیر زمین است و هیچ یک از تسلیحات آمریکا یا رژیم اسرائیل به آن کارگر نیست، مگر آنکه رژیم اسرائیل حمله‌ای هسته‌ای انجام دهد که قابل تصور نیست. 

پیامد حمله هسته‌ای رژیم صهیونیستی به ایران ویرانی کامل این رژیم است

وی ادامه داد: بنابراین اسرائیل نمی‌تواند به ایران صدمه زند و پاتکی که در نهایت ایران در مقابل انجام می‌دهد، رژیم اسرائیل را ویران می‌کند. رژیم کوچکی که قدرتش در به انقیاد درآوردن بیش از نیمی از مردم سرزمین‌های اشغالی است و کاملاً متکی به غرب به ویژه آمریکاست. آمریکا نیز مدام با چین، روسیه و سایر کشور‌های جهان درگیر است و کاهش قدرت آمریکا یعنی کاهش قدرت رژیم اسرائیل.