وضعیت فلسطین اشغالی پس از هشدار مقاومت

نیروهای رژیم صهیونیستی ، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، به طور کامل به حالت آماده‌باش درآمدند.

رادیو «الاقصی» به نقل از منابع صهیونیستی تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهند خیابان‌های اراضی اشغالی فلسطین تخلیه شده‌اند و شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها رفته‌اند.

 به دنبال هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین، پناهگاه‌ها در بخش‌های مختلفی از اراضی اشغالی فلسطین بازگشایی شده‌اند تا صهیونیست‌ها از حمله احتمالی گروه‌های مقاومت در امان باشند.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از تمام شهرک‌نشینان خواست که به دستورالعمل‌های صادره از سوی ارتش پایبند باشند.

رادیو الاقصی همچنین اشاره کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین در بخش‌های مختلفی از خاک فلسطین اشغالی مستقر شده‌اند.

طبق‌های گزارش‌های منتشرشده، هواپیماها در فرودگاه صهیونیستی «بن گوریون» مسیر خود را به سمت شمال تغییر داده‌اند و از پرواز به سمت جنوب خودداری می‌کنند.

منابع صهیونیستی همچنین خبر دادند که صدها نفر از صهیونیست‌های ساکن در اطراف نوار غزه در حال تخلیه منطقه و حرکت به سمت مناطق امن هستند.

این اقدامات پس از آن اتخاذ شده‌اند که اتاق مشترک مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای از پاسخ حتمی به جنایت بامدادی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وضعیت فلسطین اشغالی پس از هشدار مقاومت

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، در حمله‌ای غافگلیرانه تحت عنوان «سپر و پیکان» مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در این حمله ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شده‌اند. 

شبکه «الجزیره»، امروز، گزارش داد که رژیم صهیونیستی در این حمله سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی و همسران و تعدادی از کودکان آن‌ها را به شهادت رسانده است.

این جنایت رژیم صهیونیستی با همکاری ارتش و سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) و با استفاده از ۴۰ جنگنده، بامداد امروز،‌ در نوار غزه انجام شد.