جزئیات انهدام تیم اشرار مسلح در شهرستان هامون

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار کرد: با انجام کار دقیق اطلاعاتی مشخص شد تیمی از اشرار مسلح با خودرو های پژو حامل مهمات جنگی به قصد ضربه زدن به امنیت و انجام عملیات خرابکارانه در سطح استان فعال شده اند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: از همان لحظات ابتدایی، تیم هایی متشکل از نیروهای اطلاعاتی، سپاه و انتظامی ، رصد، تعقیب و مراقبت این تیم از اشرارمسلح را در دستور کار قرار دادند.

 سردار جلیلیان گفت: اعضای این تیم مسلحانه که با خودرو پژو بدون پلاک در یکی از منطقه شهرستان هامون در حال تردد بودند متوجه حضور ماموران شده و درگیری مسلحانه آغاز و سپس به سمت روستاهای شهرستان هامون متواری می شوند.

وی در ادامه افزود: در ادامه عملیات اشرار مسلح در یکی از روستاها محاصره و با آتش سنگین نیروهای امنیتی روبه رو شده که درجریان  این درگیری 2 نفر شرور مسلح به هلاکت می رسد. 

 جزئیات انهدام تیم اشرار مسلح در شهرستان هامون

سردار جلیلیان تصریح کرد: در پاکسازی منطقه درگیری و در اقدام به موقع و کار اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی موفق شدند 4 نفر از عوامل مرتبط با این تیم اشرار مسلح رل شناسایی و در اقدامی هماهنگ و منسجم در واکنش سریع ماموران انتظامی شهرستان هامون در مناطق روستای اطراف هامون دستگیر می شوند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف مقادیر زیادی انواع  مهمات جنگی  شامل نارنجک، فشنگ گرینوف، فشنگ کلاش و دیگر مهمات جنگی از این تیم مسلح گفت: دراین عملیات یکی از بسیجیان منطقه به نام اردشیر خطیبی به فیض شهادت نائل آمد و دو نفر دیگر از نیروهای بسیجی مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل می شوند.

سردار جلیلیان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بسیجی مدافع امنیت به مردم شهید پرور استان افزود: با توجه به دستگیری 4 نفر از اشرار مسلح این تیم تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.