غرب به دنبال بازسازی روابط خود با ایران است

حسین کنعانی مقدم گفت: اپوزیسیون خارج‌نشین ترکیبی از گروه‌های ضد انقلاب و معاندی هستند که به هیچ عنوان نمی‌توان آنها را جزو اپوزیسیون ایران تلقی کرد چرا که اپوزیسیون دارای ارزش‌های سیاسی است.

 

فعال سیاسی اصولگرا افزود: در جنگ تحمیلی آمریکایی‌ها تلاش زیادی کردند تا با جمع‌آوری بازمانده‌ها و پس‌مانده‌های رژیم سابق و گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی، آلترناتیوی را تحت عنوان اپوزیسیون متحد و خارج از کشور ایجاد کنند. سازمان‌های جاسوسی چون سی‌آی‌ای، موساد، اینتلیجنس سرویس و بسیاری از تشکیلات‌هایی که در خارج بودند تلاش کردند این و قطعات ناهمگون و غیر همجنس که فقط به دنبال فروپاشی و به عبارتی تجزیه ایران بودند، در چارچوب سیاست‌های آمریکا و اسرائیل جمع شوند؛ از رضا پهلوی گرفته تا سازمان منافقین، دموکرات‌ها، مشروطه‌خواهان سلطنت‌طلب، جریان‌های مختلف همجنس‌گرا و مخالفانی که در چارچوب سیاست‌های آمریکا می‌گنجیدند را جمع کردند و به آنها کمک‌های مالی کردند، امکانات بسیاری در اختیارشان گذاشتند، شبکه‌های ماهواره‌ای در اختیارشان گذاشتند و آنها را تقویت کردند.

وی ادامه داد: اپوزیسیون خارج نشین پایگاه داخلی ندارد و بیشتر از طریق جنگ روانی و رسانه‌ها به دنبال این هستند که در فضای سیاسی کشور به نوعی حیات سیاسی داشته باشد. دیدیم که این گروه‌ها در اغتشاشات اخیر همه زورشان را زدند و نتیجه‌اش هم این بود که همراه با پهلوی و تشکیلات اپوزیسیون خارج‌نشین در دامن اسرائیل افتادند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه آمریکا حتی اپوزیسیون خارجی را به عنوان آلترناتیو هم قبول ندارد، افزود: این افراد مزدور سیاسی هستند که از سازمان‌های اطلاعاتی موساد پول دریافت می‌کنند تا اهداف آنها را در داخل کشور ما پیاده کنند.

کنعانی مقدم تصریح کرد: تاریخچه و ماهیت جریان منافقین نیز کاملاً مشخص است و آمریکا و اروپا نیز بارها آنها را در لیست تروریستی قرار داده بودند.

غرب به دنبال بازسازی روابط خود با ایران است

فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: مجموعه‌ای از منافقین که در آلبانی قرار داشتند مأموریت جنگ روانی و اطلاعاتی و سایبری علیه جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشتند که هزینه‌هایشان را آمریکا و اسرائیل پرداخت می‌کردند.

کنعانی تصریح کرد: اقدام دولت آلبانی نشان می‌دهد واقعیت‌هایی که در پشت صحنه حضور این گروه‌های تروریستی در آلبانی وجود داشت را متوجه شده و در اقدام قانونی به مقر منافقین حمله کرده است.

وی بیان کرد: مسأله‌ای مهم این است که ظرفی که آمریکایی‌ها برای آلترناتیو ساخته‌اند، از همان ابتدا مثل ظرف چینی شکسته‌ای بود که با چسب به هم چسبانده بودند. دیدیم که با اولین تلنگر این بست‌ها از هم باز شد و ظرف فرو ریخت.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: دلقک‌های سیاسی از پهلوی تا مسیح علی‌نژاد در تلاشند که ظرف شکسته مخالفان ایران را که مزدوران غرب هستند را به هم بچسبند و کاسه گدایی را بر دست بگیرند تا منابع مالی بیشتری را از سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا دریافت کنند.

کنعانی مقدم افزود: این افراد مشخصاً کسانی هستند که در جنگ هیبریدی مسئولیت جنگ روانی را بر عهده گرفتند و با رسانه‌ها و هماهنگی شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار دهند تا در سناریوی اصلی «فشار از بیرون و شورش از درون» اتفاقات کشور را تبدیل به یک بحران در داخل به منظور ایجاد نارضایتی مردمی کنند.

وی با اشاره به اقدام فرانسه در جلوگیری از برگزاری نشست سالانه منافقین در این کشور، خاطرنشان کرد: اقدام فرانسه نشان می‌دهد که دنیا به این نقطه رسیده که هزینه برای مزدوران هیچ آورده‌ای برایشان نداشته لذا در تلاشند روابط خود را با ایران بازسازی کنند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه فرانسه به این باور رسیده تا خود را خرج این مزدوران نکند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.