به گزارش افکارنیوز، حسین اللهکرم رئیس شورای هماهنگی حزبالله در گفتوگو با فارس، درباره سخنان متناقض خاتمی درباره سران فتنه اظهار داشت: خاتمی مدتهاست در ارتباط با نظام و جریان مخالف نظام حالت دوگانهای را اتخاذ کرده و به این رویکرد ادامه میدهد.

الله کرم با بیان اینکه به طور مشخص‌تر باید گفت خاتمی از یک سو می‌خواهد نیرو‌های مخالف نظام را از از خود راضی کند و از سوی دیگر می‌کوشد همچنان خودش را برای چندمین بار به نظام تحمیل کند گفت: این امر سبب رفتار دو گانه از سوی خاتمی شده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: این رویکرد متناقض به صورت بارز در انتخابات مجلس نهم دیده شد که وی با رأی دادنش در چارچوب تحمیل مجدد اصلاح‌طلبان به نظام عمل کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کس که رای داده به وظیفه خود عمل کرده است تصریح کرد: انجام وظیفه هیچ تعهدی برای نظام ایجاد نمی‌کند.

الله‌کرم با تاکید بر اینکه فعالیت اصلی خاتمی به نفع گروه‌های بیرون از کشور است اظهار داشت: ما باید بپذیریم که جایگاه جریان اصلاح طلب یا تجدید نظر طلب در بین مردم همچون نهضت آزادی است و اگر نظام به آنها اجازه شرکت بدهد رای آنها مثل عبدالعلی بازرگان در شورای دوم یا رای معین در انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ است.

این استاد دانشگاه در پایان افزود: رویکرد مردم از اصلاح طلبان جدا شده و آنها به هیچ وجه به این جریان گرایش ندارند و نتایج انتخابات مجلس نهم نیز موید همین امر بود.