شکست تلاش‌های صهیونیست‌ها برای کم رنگ کردن فرهنگ عاشورایی

 محمد صالح جوکار با اشاره به شکست کمپین های دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن مراسمات محرم سال جاری و نقش رژیم صهیونیستی و بهاییت در هدایت این کمپین‌ها، بیان کرد: در محرم امسال دو جریان را دشمن دنبال کرد. یکی بحث تحرکات تروریستی بود که قصد داشتند در این ایام انجام دهند که بحمدالله با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی ما خنثی شد. رهبریت این گروه های تروریستی در اروپا بود که نشان دهنده خباثت و دشمنی آنان با فرهنگ عاشورایی است.

وی در ادامه اظهار کرد: بحمدالله مانند اقداماتی که قبلا انجام دادند این موارد نیز نقش بر آب شد. از طرف دیگر برخی از حرکت ها مبنی بر مخالفت با سوگواری اباعبدالله را در شبکه های مجازی  دنبال کردند. صهیونیست ها در راستای اینکه فرهنگ عاشورایی کمتر جلوه پیدا کند دست به این جریان سازی زدند. از طرف دیگر نقش شبکه بهاییت، فرقه ضاله‌ای که دشمنی آنان با ملت ایران و دین کاملا مشهود است، با حمایت صهیونیست ها در این جریان روشن است، اما در نهایت این اقدامات به جایی نرسید. بحمدالله امسال در ادامه راهپیمایی بزرگ غدیر، فضای کشور ما یک فضای معنوی بود و همه برای سوگواری امام حسین (ع) در صحنه حاضر شدند.

تلاش‌های صهیونیست‌ها برای کم رنگ کردن فرهنگ عاشورایی شکست خورد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تحرکات نیز اگر در جایی رخ داد با برخورد جدی خود هیئت ها و دسته‌های مردمی مواجه شد. ما از عاشورا درس آزادگی و زیربار ظلم نرفتن را آموخته‌ایم، اما دشمنان به دنبال آن هستند تا این فرهنگ را از ما بگیرند و اقدامی در ادامه اغتشاشات سال گذشته انجام دهند، اما تمام تحرکات دشمن با هوشیاری مردم در محرم امسال پاسخ داده شد. حضور پرشور مردم در هیئت هایی که روایت صحیحی از واقعه عاشورا داشتند، نقشه های دشمن را نقشه بر آب کرد.