ماجرای حمله به زن چادری در شیراز| دستور فوری دادگستری درباره ضارب

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در ارتباط با رسیدگی به پرونده اتفاق رخ داده در نارنجستان قوام اظهار داشت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت.

وی افزود: کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات در اسرع‌وقت رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می‌شود.

‌موسوی افزود: تخریب شخصیت و چهره افراد خدوم و مسئولیت‌پذیر توسط معاندین ترفند نخ‌نمایی است که همه مردم به آن اِشراف دارند.

وی افزود: فعالان حوزه حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد.

ماجرای حمله به زن چادری در شیراز| دستور فوری دادگستری درباره ضارب

دستور معاون امنیتی وزیر کشور درباره ضارب زن آمر به معروف در شیراز

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از استاندار فارس خواست با جدیت به موضوع ضرب و شتم بانوی محجبه شیرازی ورود کرده و پیگیر برخورد قاطع با فرد خاطی باشد.

در پی انتشار تصاویری از ضرب و شتم یکی از آمرین به معروف در مجموعه "نارنجستان قوام" شیراز، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور طی تماسی تلفنی با محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، از وی خواست به جدیت به موضوع ورود کرده و پیگیر برخورد قاطع با فرد خاطی باشد.

میراحمدی ضمن جویا شدن آخرین وضعیت پرونده از ورود سریع فراجا و مسئولان قوه قضائیه فارس به موضوع تشکر کرد. 

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنان بر حمایت از آمران به معروف تاکید کرد و خواستار دلجویی از بانوی آمر به معروف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس مدتی بعد از انتشار تصاویر از دستگیری ضارب خبر داد و گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شد.