ملاقات چهره به چهره رئیسی  با تولیدکنندگان

  رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان با ۵ شرکت صنایع کاغذی زاگرس از استان فارس، شرکت سرجین بافت زنجان، هلدینگ دانش بنیان الکتریک شریف، شرکت ایران ترانسفو زنجان و پروژه مسکن سبحان قرچک دیدار کرد و تولید کنندگان مشکلاتشان را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

۱۲ مردادماه نیز ملاقات چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور برگزار شد و آیت الله رئیسی در این دیدار دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

ملاقات چهره به چهره رئیسی  با تولیدکنندگان

رئیس جمهور در این دیدار میزبان مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور بود و در جلسه‌ای ۳ ساعته به صورت چهره به چهره پای صحبت‌های آنان نشست و مشکلات این شرکت‌های تولیدی و صنعتی را جویا شد.

در این جلسه مدیران شرکت‌های «کاله»، «بهیار صنعت اصفهان»، «مجتمع آهن و فولاد بافق»، «خودروسازی زامیاد»، «شیشه کاوه» و «آی. تی. آی شیراز» در حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان، ‌معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان استاندارد، رئیس کل گمرک کشور و معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد به صورت جداگانه با رییس جمهور دیدار و به بیان مشکلات اداری و اجرایی واحدهای تولیدی خود پرداختند.