دستور وزیر کشور برای بررسی حواشی تقدیر از یک دختر ورزشکار

احمد وحیدی وزیر کشور در دستوری به استاندار مازندران خواستار بررسی حاشیه ایجاد شده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد.

وحیدی طی نامه‌ای خطاب به سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران نوشت: به دنبال تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران وزرشکار، سریعا موضوع بررسی و گزارش آن را اعلام کنید.

تصویری از آیین تجلیل یک دختر ورزشکار کلاردشتی روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده که این تصویر بی حجابی این ورزشکار را نشان می دهد البته فرماندار کلاردشت گفته اصل ماجرا این چنین نبوده و موضوع بی حجاب بودن این ورزشکار را رد کرده است.

این ورزشکار دانش آموز دوره راهنمایی است که پس از کسب رتبه کشوری در رشته والیبال، مسوولان کلاردشتی به پاس افتخار آفرینی این دانش آموز دختر در آیینی از او تجلیل می کنند.

 بعد از آن مسوول روابط عمومی فرمانداری کلاردشت تصویری از این آیین تجلیل از این ورزشکار را منتشر می کند که این تصویر سوژه فضای مجازی و برخی رسانه های معاند شد.

دستور وزیر کشور برای بررسی حواشی تقدیر از یک دختر ورزشکار

عابدین فقیه نصیری فرماندار کلاردشت در این باره گفته است که این ورزشکار و خانواده او بسیار متدین و محجبه هستند منتهی یک لحظه در زمان دریافت لوح سپاس روسری از سر او افتاده است. متاسفانه مسوول روابط عمومی فرمانداری که فردی غیر حرفه ای بود اقدام به تصویربرداری و در کمترین زمان این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد که به دلیل این رفتار غیر حرفه ای بودن این رفتارش و انتشار عکس نادرست و دروغین از این جایگاه برکنار شد.

فرماندار کلاردشت تاکید کرده که کلاردشت مردمانی متدین، پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی دارد و به پای آرمان های این انقلاب و شهدا جان و مال و هستی شان را تقدیم کرده اند.