وزیر کشور: انتخابات امسال نقطه کلیدی برای ناامیدی دشمنان خواهد شد

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، در قالب برنامه‌های سفر یکروزه به این استان، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای مهم ترین مطلبی است که دشمن در تلاش برای محقق‌نشدن آن است که‌ باید در راستای خنثی‌سازی توطئه و دسیسه دشمنان گام برداشته شود.

وی تاکید کرد: انتخابات پیش رو نقطه کلیدی مهمی برای ناامید کردن دشمن است.

احمد وحیدی

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با تمام وجود می خواهند تاکیدها و منویات مقام معظم رهبری اجرایی شود، بیان کرد: رییس جمهور با تمام وجود پایبند به احکام و ارزشهای الهی است و دشمن‌ نمی‌خواهد به دست این دولت موفقیت چشمگیری رخ دهد.

اندک ناهنجاری‌ها باید برطرف شود

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا برخی ناهنجاری های اجتماعی ایجاد کنند و فرهنگ تمدن غربی، بی‌حجابی و کشف حجاب را در ایران پیاده و ترویج کنند که‌ خوشبختانه تا امروز شکست خوردند.

وحیدی خاطرنشان کرد: اندک موارد و مباحثی هم که فریب خوردند و شاهد ناهنجاری هستیم، باید برطرف شود.

وی ادامه داد: همه باید دست در دست هم و با هم ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را، هرچند کم، هرچه زودتر برطرف سازیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور و وزرا، زمانی که آیت الله رئیسی ارائه گزارش داشتند، فرمودند از تلاش ها و اقدامات دولت بیش از اینها اطلاع دارم.

وزیر کشور اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص معیشت و گرانی مسکن نیز تذکر دادند که‌ با برطرف سازی این‌ موارد و بیان اقدامات و دستاوردها و موانع برای مردم، شهد شیرین کارها برای مردم مشهود می‌شود.

وی بر ضرورت بازگویی دستاوردها برای جامعه تاکید و اضافه کرد: مردم‌ باید بدانند که چه اقدام‌هایی شکل گرفته است.

وی درباره امنیت برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین امسال نیز خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت خدمت رسانی در حوزه اربعین در مرزها حضور داشتم، عراقی ها امسال همکاری بسیار خوبی داشتند، مردم ایران نیز ابراز رضایت داشتند.

وزیر کشور وحدت را عامل مهمی در استانها دانست و افزود: ارشادهای نمایندگان مقام معظم رهبری در استانها به عنوان نقطه کانونی و معنوی مطرح است.

وزیر کشور با بیان اینکه در استان سمنان سال گذشته و بحث اغتشاشات با وجود هجمه های فراوان، دشمنان موفقیتی نداشتند که‌ نشان از این دارد که استان نقطه ثبات و امنیت است، گفت که این استان از امنیت پایداری برخوردار است.