ارائه خدمات تا بازگشت آخرین زائر از خاک عراق ادامه دارد

 غلامرضا شریعتی با اشاره به روند تسهیل حمل و نقل زائران اربعین حسینی، بیان کرد: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون از استانداران دریافت شده است، خوشبختانه تا به امروز در حمل و نقل زمینی و هوایی زائران حسینی با توجه به تدابیر اندیشیده شده، مشکل خاصی وجود ندارد و با توجه به امکانات موجود در سطح کشور حمل و نقل زائران اربعین حسینی شرایط رضایت بخشی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: به هر حال چون در یک بازه زمانی کوتاه موج عظیمی از زائران قصد ورود به خاک عراق و بازگشت را دارند، طبیعتا کاستی هایی وجود دارد اما بحمدالله به نسبت سنوات گذشته برنامه ریزی بهتری برای تسهیل حمل و نقل زائران اربعین حسینی صورت گرفته است.

ارائه خدمات تا بازگشت آخرین زائر از خاک عراق ادامه دارد

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیش بینی های لازم نیز برای بازگشت زائران اربعین حسینی از خاک عراق صورت گرفته است و تا بازگشت آخرین زائر از خاک کشور عراق مسئولان پای کار ایستاده اند و سازمان راهداری و سازمان هواپیمایی کشور تا بازگشت آخرین زائر خدمات ارائه خواهند کرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ این کمیسیون تاکنون چندین جلسه نظارتی با وزارت راه و شهرسازی پیرامون اربعین برگزار کرده است و قطعا نظارت کمیسیون ادامه دار خواهد بود.