افکار نیوز: آيتالله سيد مرتضي محمودي گلپايگاني گفت: در ارتباط با فرماندار ورامين و بيثباتي فرماندار شهرستان ورامين با سابقه طولاني ولايتمداري مردم اين خطه را خلاف انتظار عنوان كرد و افزود: از مسئولان امر انتظار ميرود به سرعت فرماندار با كفايتي براي اين شهرستان منصوب كنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: در ورامین قحط‌الرجال نیست، مدیران با کفایت و کارآمد فراوانی دارد، مردم انتظار دارند و گلایه آنها نیز به‌جاست، آنچه به‌جا نیست کم لطفی آقایان مسئول است.
وی در ادامه تصریح کرد: دخالت در عزل و نصب مسئولان اجرایی در حیطه وظایف بنده نیست، البته همیشه آنچه مصلحت منطقه است بیان کردم و تذکرات کلی دادم، با استاندار هم تماس تلفنی داشتم و به ایشان نگرانی‌های منطقه در مورد این به ثباتی را مطرح کردم.
امام جمعه ورامین در ادامه عدم دخالت در امور اجرایی را خاطرنشان و تاکید کرد: پس از عزل بنی‌صدر امام راحل فرمودند که والله با انتخاب ایشان موافق نبودم، ولی امام(ره) دخالت نکردند، رهبری نیز همین طور، ایشان نیز دخالت نمی‌کنند، کارهای خاص مربوط به ایشان هست انجام می‌دهند، هرکاری در مملکت اداره خاص خود و مسئول خاص خود را دارد بنده هم دخالت امور اجرایی را در اختیارات خود نمی‌دانم، ولی به مسئولان مجاری قانونی این امر توصیه می‌کنم که در این مسئله دقت کنند.
وی تصریح کرد: هیچ شخصی را نیز پیشنهاد نمی‌کنم‌، اگر از بنده سؤال شود نظر خود را اعلام می‌کنم، چند شب قبل نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مسئولان شهرستان آمدند و یک جلسه داشتیم و در نهایت چهار نفر برای فرمانداری به استانداری اعلام شدند اما ترتیب اثری داده نشد.