تلاش معاندین برای کمرنگ کردن همایش اربعین حسینی (ع) بی نتیجه بود

حجت الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی ، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز با اشاره به حضور گسترده مردم در اربعین حسینی (ع) بیان کرد: امسال با وجود تلاش ها و اقداماتی که دشمنان در داخل و خارج علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، شاهد حضور گسترده و میلیون ملت غیور ایران و تعداد بسیار زیادی از مسلمانان جهان در راهپیمایی اربعین بودیم.

وی افزود: در همین میان هرساله شاهد هستیم که علیرغم هوای گرم و نامساعد بودن هوا، مردم عراق با وجود شرایط سختی که دارند تمام هستی خود و آنچه دارند را با سخاوتمندی در پذیرایی از زائران حسینی در طبق اخلاص می گذارند.

*دشمن از اربعین حسینی به هراس افتاده است

جعفری بروجنی ادامه داد: دشمن از اربعین امام حسین (ع) به هراس افتاده است. چراکه می داند اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است که خودشان و رسانه هایشان در برابر آن ناتوان و عاجز شده بوده و هستند.

این نماینده مجلس تاکید کرد که این افراد از اربعین و عاشورا ضربه خورده اند و به همین دلیل تمام تلاش و توان‌ خود را برای کمرنگ کردن اربعین به کار گرفتند اما حضور مردم در این همایش بی نظیر بود.

او گفت: عصر روز 14 شهریور ماه بود که وزیر کشور در مرز مهران اظهار کرد سه میلیون و ۸۵۰ هزار زائر از مرزهای شش گانه خارج شده و 2 میلیون و 300 هزار زائر به کشور بازگشتند. این آمارها نشان می دهند رفت و آمد زائران بدون هیچ گونه مشکلی در جریان است.

تلاش معاندین برای کمرنگ کردن همایش اربعین حسینی (ع) بی نتیجه بود

جعفری بروجنی خاطرنشان کرد که این روزها در موج بازگشت زائران قرار داریم و به نظر می رسد طبق بررسی ها و مصاحبه های مسئولان دولتی تمامی تمهیدات برای بازگشت در پایانه‌های مسافربری مرزی اندیشیده شده است.

نماینده مردم بروجن درمجلس در پایان با بیان اینکه زائران از زیرساخت ها رضایت داشتند، افزود: امسال زیرساخت‌های مناسبی در مرزهای کشور به خصوص مرز مهران توسط مسئولان استان اندیشیده شده است و همکاری عراق امسال بسیار خوب بود.