ادعای عجیب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درمورد ایران

 یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد: ایران برای حمله به اسرائیل در جنوب لبنان فرودگاه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، گالانت روز دوشنبه مدعی شد که این فرودگاه فقط ۲۰ کیلومتر از مرز فاصله دارد و هدف از تاسیس این فرودگاه حمله به اسرائیل است.

گالانت مدعی شد: اگر به مرحله درگیری برسیم در بکارگیری قدرت کوبنده تردید نمی‌کنیم و حزب‌الله و لبنان هزینه دردناک و سنگینی خواهند پرداخت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه گویی‌های خود افزود:« ایران هم اکنون بزرگترین تهدید برای اسرائیل، ثبات منطقه‌ای و نظم جهانی به شمار می‌رود و به شدت برای دستیابی به قدرت اتمی نظامی تلاش می‌کند و از همیشه به این هدف نزدیکتر است. در سایه تحولات خاورمیانه، ایران در حال تسلط جغرافیایی و ایدئولوژیک بر منطقه است. هدف ایران ایجاد یک جنگ فرسایشی علیه اسرائیل و بطور همزمان تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی است و این تلاش‌ها به زیان همه کشور‌های اطراف ماست.»

ادعای عجیب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درمورد ایران

گالانت ادامه داد: اقدامات تحریک آمیز حزب الله در مرز‌های شمالی یک اقدام خطرناک و مغرورانه است.

این در حالی است که پیش از این نیز رئیس موساد در ادامه لفاظی‌های پوچ خود، تهدید‌هایی علیه سران ایران از جمله هدف قرار دادن آن‌ها در قلب تهران را مطرح کرده بود.