هلاکت عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی

سردار احمدعلی گودرزی امروز در گفت‌وگو ا خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرزهای شهرستان سراوان مطلع و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق به کشف مواد مخدر شدند.

وی افزود: بعد از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با تسلط اطلاعاتی نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی مسلحانه، هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان و هلاکت یک تن از آنان شدند.

هلاکت عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی

سردار گودرزی ادامه داد: در این عملیات سنگین و در درگیری مسلحانه مقدار 625 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و تعداد دو قبضه سلاح جنگی به همراه 11 تیغه خشاب و 231 فشنگ مربوطه و یک دستگاه خودرو هایلوکس کشف شد.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی انتظامی اظهار کرد: پس از احراز هویت و استعلام های بعمل آمده از سوابق فرد به هلاکت رسیده محرز شد، شرارات های معدوم "صابهان شهنوازی" معروف به صاحب خان گمشادزهی که مدت هاست در حمله به نیروهای نظامی و انتظامی شرکت گسترده داشته است و یکی از عوامل شهادت 21 نفر از کارکنان فراجا و همچنین عامل زخمی شدن تعدادی دیگر از همکاران بوده است.

گفتنی است؛ شرور مذکور سابقه قتل و گروگانگیری مسلحانه تعدادی از مردم مرزنشین را نیز در پرونده خود دارد.