اقتدار اطلاعاتی | سقوط طشت رسوایی برانداران با دستگیری لیدرها + فیلم

فضای مجازی مکانی فریبنده و پر طمطراق برای افرادی است که برای دیده شدن، لاابالی گری، آشوبگری، هوسرانی، کسب درآمدهای نامشروع، مهاجرت و اقدامات غیرقانونی و تروریستی ، بدون درنظر گرفتن واقعیات و تحقیق، عامدانه، آمرانه و یا از روی سهو در دام های گسترده شده و تورهای اطلاعاتی سازمان های جاسوسی عربی - آمریکایی - صهیونیستی افتاده و به زعم خود زندگی رؤیایی در آمریکا و اروپا را هدیه خواهند گرفت، غافل از اینکه نه تنها وعده های داده شده پوچ و بی ارزش است، بلکه معاندان در واقع وقتی خرشان از پل گذشت وعده ها را فراموش کرده و چیزی جز تباهی و خواری برای آشوب گرانی که فریب دشمن را خورده اند، بر جای نخواهد ماند.

مصادیق بارز این گفته را در سالهای اخیر به وضوح شاهدیم زمانی که برخی سلبریتی ها و لیدرهای اغتشاشات و یا فراری های زمان طاغوت به پوشالی بودن وعده های غربی و زندگی مفتضحانه خود در غربت اذعان دارند. 

آنچه در چند سال اخیر در پی طراحی جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی به اجرا درآمد، بیانگر اوج ناکامی معاندان و بدخواهان نظام مقدس مان از پیشرفت ها و کامیابی های سیاسی، فرهنگی ، علمی و اقتصادی در عرصه های متعدد بود، که خشم از آن در قالب راه اندازی تظاهرات و آشوب و اغتشاش توسط عده ای عامدانه و قلیل جماعتی نیز جاهلانه رخ نمایان کرد که صدالبته بصیرت انقلابی مردمی ناشی از روشنگری و هدایت حکیمانه امام انقلاب آتش فتنه و آشوب را خاموش و امنیت و آرامش را برای آحاد ملت به ارمغان آورد. 

پر واضح است نقش اساسی و ماندگار نهادهای امنیتی کشور به ویژه سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) در وزارت اطلاعات در برقراری امنیت و کشف و خنثی سازی دسایس دشمنان و دستگیری و انهدام شبکه ها و باندهای اغتشاشگر و طراحان فتنه بر کسی پوشیده نیست. یقینا اگر ایثار و مجاهدت و تلاش های شبانه روزی و مستمر این سربازان گمنام در عرصه ایجاد و پایداری امنیت در کشور نبود، شاید خیال خام دشمن در اجرای اهداف پلید و شیطانی اش اثربخش می شد. 

یکی از هزاران ماموریت محوله جان برکفان دلاور مرد در وزارت اطلاعات، شناسایی و دستگیری جیره خواران و طراحان و لیدرهای اصلی جریانات معاند و جاسوس در ایران، منطقه و جهان است که به فضل الهی و بهره گیری از شیوه های مدرن روز و اشراف و تسلط کامل بر فعالیت های ضدامنیتی افراد، موجب گردیده عناصر ساختارشکن، فتنه گر، جاسوس و طراح در ناآرامی ها و فعالیت های تروریستی و غیرقانونی در هر نقطه و مکانی شناسایی شده و تحت رصد کامل اطلاعاتی قرار گیرند تا شبکه های مرتبط با جنایتکاران شناسایی و منهم شوند. 

کارنامه موفق سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات بر هیچ فرد منصفی که دلسوز نظام، انقلاب و امنیت کشور است پوشیده نیست چراکه امروز آرامش و امنیت و خیال آسوده در شهر و دیارمان را واقعا از ایثار و مجاهدات شبانه روزی کسانی داریم که به دلایل واضح نمی توان از آنها نام برد اما نتیجه مجاهدات شان در زندگی و آرامش و امنیت مان ملموس است. 

اما آنچه این روزها برای هر ایرانی منصف در عرصه امنیت مایه بالندگی، افتخار و مباهات است، اخبار مربوط به دستگیری و انتقال مجرمان امنیتی بزرگ و طراحان فتنه و لیدرهای جریان اغتشاش است که مقتدرانه از دل کشورهای محل سکونت شان به دادگاه عدل در ایران اسلامی منتقل شده و به مجازات اقدامات خصمانه و تروریستی خود می رسند. کمی تأمل در نحوه دستگیری و انتقال متهمان بزرگی مثل روح الله زم، جمشید شارمهد و سایر لیدرهایی که به زعم باطل خود در پناه و پوشش کامل سرویس های امنیتی بودند، نشان از اقتدار مثال زدنی و بی همتای اطلاعاتی جمهوری اسلامی است و این موضوع به همه خائنان و جنایت کاران و لیدرها و طراحان توطئه در داخل و خارج از کشور پیام می دهد که هیچ جای جهان برای شان امن نیست. 

تکاپو و التماس های پیاپی آشکار و نهان مقامات آمریکایی و صهیونیست که در ترور سردار سرافرازمان دخیل بودند، در پیام ها و مذاکرات و اذعان های دشمنان هویداست و این امر حاکی از اشراف کامل و اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و هراس و اذعان غرب به این قدرت بزرگ است.

جهان استکبار به خوبی می داند ایران اسلامی به فضل الهی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای، با مردمی بصیر و هوشیار مواجه هستند که در هیچ مقطعی از تاریخ شکوهمند و پر فراز و نشیب و افتخارآمیز انقلاب اسلامی ازپیروزی در دفاع مقدس تا پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن با آگاهی و بصیرت و گوش به فرمان ولی امرشان، در مقابل همه توطئه ها ایستادگی می کنند تا پرچم این انقلاب به دستان صاحبش حضرت صاحب الامر(عج) برسد. 

ویدئوی زیر گوشه کوچکی از اقدامات مقتدرانه سربازان دلاور و گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است که پیامی آشکار برای کسانی دارد که این روزها به بهانه سالروز فوت یک دخبر، به دنبال آشوبگری و اغتشاش آفرینی هستند: 

 

حجم ویدیو: 15.87M | مدت زمان ویدیو: 00:06:58