معرکه‌گردان اغتشاشات سال پیش صهیونیست‌ها بودند

 حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: لازم است از مواضع مقتدرانه رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کنم و همه دیدیم که تشت صهیونیست‌ها از بام افتاد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با خواست خداوند متعال بعد از یک سال آبروی توطئه گران رفت و حرکتی که در سازمان ملل و حین سخنرانی رئیس جمهور رقم خورد نشان داد که معرکه گردان اغتشاشات و ناآرامی‌های سال گذشته، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها بودند.

معرکه‌گردان اغتشاشات سال پیش صهیونیست‌ها بودند

مردم به بیگانگان اجازه دخالت نمی‌دهند

در ادامه جلسه، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در این مورد گفت: حرکت سخیف و زشت نماینده رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را محکوم می‌کنم که بیانگر دخالت بی مورد آنان در کشور اسلامی ایران و دیگر کشورهاست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به یقین تعزیه گردان اغتشاشات نه تنها در سال گذشته بلکه در دیگر سال‌ها نیز رژیم صهیونیستی کودک کش و اشغالگر قدس و همچنین آمریکا هستند. این حرکت نماینده رژیم صهیونیستی به معنای روشنگری برای مردم بود تا فریب رفتارهای آنها را نخورند.

وی تصریح کرد: ملت ایران ۴۴ سال است که روی پای خود ایستاده و نه به غرب و شرق و نه افرادی که قصد دخالت در کار ایران را داشته و دارند، چنین اجازه‌ای نخواهد داد.