به گزارش افکارنیوز، داريوش قنبري عضو حزب مردم سالاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات محمد خاتمي مبني بر تفكيك جريان هاي برانداز و فتنه از اصلاحات اظهار داشت: برخي از چهره هاي تندرو و برانداز با عنوان اصلاحات در واقع يك هدف يعني براندازي نظام را دنبال مي كردند.

عضو حزب مردم سالاری در تحلیل تناقض‌گویی‌های اخیر برخی مدعیان اصلاح‌طلب و تلاش آنها برای تطهیر عملکرد خود در فتنه ۸۸ افزود: افرادی که نقش تصمیم‌گیرنده در فتنه ۸۸ داشتند و جرم مرتکب شدند باید مطابق قانون به جرم آنان رسیدگی شود چرا که این مسئله مطالبه مردم است.

وی ادامه داد: اینکه در حال حاضر برخی از اصلاح‌طلبان می‌گویند که در چارچوب قانون می‌خواهند عمل کنند، امر مثبتی است و افرادی که با شعارهای ساختارشکنانه خود به دنبال ایجاد جنگ نرم و کودتای مخملی بودند باید از مواضع قبلی خود اعلام برائت کنند.

قنبری تصریح کرد: افرادی که در جریان فتنه ۸۸ با جریانهای برانداز و اپوزیسیون خارج نشین هم‌ نوا شدند باید مورد محاکمه قرار بگیرند و نتایج آن به مردم اعلام شود چرا که ملت ایران خواستار این مسئله هستند.

عضو حزب مردم سالاري افزود: مدعيان اصلاحطلبي كه از عملكرد خود در فتنه ۸۸ پشيمان هستند بايد اين مسئله را با صداقت در عمل به مردم ثابت كنند.