دستگیری یک نفر از عاملان تیراندازی در سیروان

سرهنگ عزت الله نوری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در شهر لومار شناسایی و ‌دستگیری عاملان هنجارشکنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهمان قبل از رسیدن ماموران انتظامی به محل افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی متهمان را شناسایی و ‌پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با اقدامات لازم و شگردهای خاص پلیسی در عملیات منسجم عامل اصلی تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با بیان اینکه متهم علت تیراندازی را اختلافات شخصی عنوان کرده است تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

دستگیری یک نفر از عاملان تیراندازی در سیروان

 

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و ‌درچارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

اواخر شهریور ماه چند نفر از کارگران ساختمانی در شهر لومار مرکز شهرستان سیروان اقدام به تیراندازی و ایجاد خسارت برای یک واحد نانوایی کرده بودند.