اسرائیل برای اطمینان از عدم دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای کمک خواهد کرد

  ریشی سوناک در این نوشتار برای مجله «دوستان محافظه کار اسرائیل » ادعا کرد که دولت لندن در تلاش‌های خود برای مقابله با آنچه «گروه‌های تروریستی مورد حمایت ایران » نامید در کنار تل‌آویو ایستاده است.

وی مدعی شد که گروه‌های یادشده «به‌طور خطرناکی در کرانه باختری گسترش یافته‌اند.»

نخست وزیر انگلیس در ادامه تاکید کرد که حمایت لابی رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات سراسری انگلیس بیش از هر زمان دیگر حائز اهمیت است.

این درحالی است که طبق برنامه اعلام شده، انتخابات سراسری انگلیس سال آینده میلادی برگزار خواهد شد و طبق نظرسنجی‌ها سوناک شانس چندانی برای شکست حزب رقیب (کارگر) ندارد.

وی این روز‌ها به اقدامات بحث‌برانگیزی نظیر عقب نشینی از طرح ملی مقابله با تغییرات اقلیمی، اصلاح اختیارات شورا‌های شهر برای وضع قوانین دست‌وپاگیر علیه رانندگان و تشدید قوانین ضد مهاجرتی متوسل شده تا آرایش انتخابات آتی را به نفع حزبش تغییر دهد.

یادداشت اخیر وی برای نشریه لابی رژیم صهیونیستی نیز تازه‌ترین تقلای وی برای بقاء در قدرت و جلب آراء عمومی برای پیروزی در انتخابات است.

سوناک: دوست سرفراز اسرائیل هستم

نخست وزیر انگلیس در جای دیگری از این یادداشت، خود را "دوست سرافراز اسرائیل" توصیف کرد و هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این رژیم جنایتکار را تبریک گفت.

سوناک توافق تجاری اخیر با رژیم صهیونیستی، نقشه‌راه ۱۰ ساله توسعه همه‌جانبه روابط دو طرف که فروردین گذشته در جریان سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به انگلیس امضاء شد و طرح جرم‌انگاری انصراف از سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی که چند ماه پیش در پارلمان انگلیس تصویب شد را نمونه وفاداری لندن به رژیم صهیونیستی دانست.

این یادداشت در حالی منتشر شد که گروه «دوستان محافظه کار اسرائیل» هم زمان با برگزاری کنفرانس سالانه حزب حاکم محافظه‌کار در منچستر، نشستی را در حاشیه این اجلاس برگزار و از مقامات ارشد انگلیس برای سخنرانی دعوت کردند.

اسرائیل برای اطمینان از عدم دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای کمک خواهد کرد

روز گذشته وزیر دفاع پیشین انگلیس و معاون سفیر رژیم صهیونیستی ادعا‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیاه‌نمایی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان را تکرار کردند.