اتحاد مذاهب تیر دشمنان را به سنگ زد

  اصغر زارعی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص شکست دشمنان و عدم توجه مردم بخصوص سیستان و بلوچستان و کردستان به فراخوان‌های مخالفین ضد انقلاب گفت: ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) با اشاره به دیدار مردم خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با رهبری انقلاب که اخیراً برگزار شد باید به دو نکته اساسی که دشمن آن را هدف قرار داده اشاره کرد که یکی وحدت ملی و دوم امنیت ملی است.

وی افزود: این چیزی است که دشمنان آن را نشانه رفته‌اند و بعد از فتنه سال گذشته که آنان با همه امکانات و توان و ظرفیت‌های خود در داخل و خارج از کشور به میدان آمده بودند اما موفق نشدند و همان طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند علی رغم اینکه دشمن مهندسی خوبی انجام داده بود اما همه توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

زارعی تصریح کرد: امسال دشمنان در سالگرد فتنه سال گذشته تدارک و امکانات زیادی دیده بودند. آنها از پنجم تیرماه برنامه‌ریزی کرده بودند اما تیر آنها در آستانه سالگرد اغتشاشات سال گذشته و نیز در هفته وحدت به سنگ خورد و انرژی برایشان نماند.

وی گفت: بر خلاف خواست دشمنان کسی به خیابان نیامد. راهپیمایی اربعین از یک سو و هفته وحدت از سوی دیگر نشان می‌دهد که اقدامات دشمنان خنثی شده است و وحدت و انسجام و همبستگی و نیز تبعیت از رهبری اول را بین اقشار مختلف در جامعه ما می‌زند.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: شاهدیم که اهل سنت و شیعه و سایر ادیان از جمله مسیحی و زرتشتی و کلیمی و نیز قومیت‌های مختلف از کرد و بلوچ و ترک و ل رو گیلک و ترکمن و…پای کار آمده‌اند و به حمدلله در یکی دو هفته اخیر در جنوب شرق کشور در سیستان و بلوچستان همینطور در غرب کشور و در کردستان جشن‌های وحدت با حضور مردم با عظمت و اقتدار برگزار شد و آنان به فراخوان‌های اپوزیسیون و دشمنان توجهی نکردند تا یک بار دیگه تیر دشمنان به سنگ بخورد.

زارعی با اشاره به موفقیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) اذعان داشت: با اقدامات پیشگیرانه و رصد اطلاعاتی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان و همکاری مردم خانه‌های تیمی تروریست‌ها و تجهیزاتشان مورد رصد قرار گرفته و در یک اقدام بزرگ ۳۰ شبکه اطلاعاتی از آنها و ۲۸ نفر از عوامل داعش به وسیله سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند تا یک بار یک قدرت و قوت و انسجام کشور و وحدت و امنیت را شاهد باشیم که از دستاوردهای بزرگی است که به نمایش گذاشته شده است.

اتحاد مذاهب تیر دشمنان را به سنگ زد

وی تاکید کرد: وحدت و همدلی که در مردم کشورمان در نقاط مختلف از جمله کردستان دیده می‌شود در اقشار مختلف بخصوص در هفته وحدت مشاهده می‌شود نماد وحدت و همدلی ملت ایران است لذا دشمنان بیش از هر زمانی از اقدامات و برنامه‌ریزی خودش مأیوس شده است نشانه آن را شکاف در بین اپوزیسیون خارج از کشور می‌توان دید.