جایزه صلح نوبل در مسیر سیاست‌های غرب و رژیم صهیونیستی است

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاست خارجی در واکنش به اقدام سیاسی کمیته صلح نوبل در اعطای جایزه به نرگس محمدی زندانی سیاسی اظهار کرد: سالهاست شاهدیم  جایزه نوبل به افرادی اهدا می‌شود که در مسیر سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارند.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و مریم رجوی از اهدای این جایزه استقبال کردند، افزود: جایزه صلح نوبل کاملا سیاسی و در مسیر منافع غرب و صهیونیست‌هاست.

کارشناس مسائل سیاست خارجی ادامه داد: حمایتی که از مخالفان جمهوری اسلامی ایران می‌شود، نشان می‌دهد این افراد دقیقا به عنوان پیاده نظام و سرباز سیاست‌های غرب و رژیم صهیونیستی عمل کرده‌اند. رژیم صهیونیستی نیز در تلاش است تا در دنیا افرادی را پیدا کند که شبیه به خودشان باشند تا این جایزه‌ها را به آن‌ها اهدا کنند.

جایزه صلح نوبل در مسیر سیاست‌های غرب و رژیم صهیونیستی است

کنعانی مقدم با اشاره به پرداخت هزینه‌های سنگین نرگس محمدی بیان کرد: این‌ها روش‌هایی برای حمایت از افرادی است که در مسیر حمایت از آن‌ها قرار دارند و با حمایت‌های مالی بسیار سنگین در تلاشند تا از  تیمشان بهره کافی را ببرند.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید به استناد همین حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در بحث احکام صادر شده در زمینه این فرد نهایت جدیت را به عمل بیاورد و اگر همچنان محمدی در داخل زندان به دنبال ایجاد شورش است، احکام سنگین تری را برای او در نظر بگیرد.