بمباران و جنایات اسرائیل نشان از حقارت و ترس آن هاست

سیدعلی آقازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز ضمن اشاره به بمباران بیمارستانی در غزه و محکومیت این جنایت توسط رژیم صهیونیستی بیان کرد: این نخسین بار نیست که شاهد چنین جنایتی ازطرف رژیم کودک کش اسرائیل هستیم. تاکنون در تمام سال های حیات این رژیم اشغالگر بارها و بارها شاهد جنایت های غیرانسانی و اقدامات ضدبشری بوده ایم.

وی افزود: این روزها و درشرایطی که تنش ها بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی شدت گرفته است، رسانه های غربی به دستور اسرائیل و نظام سلطه درتلاش هستند تا این جنایات را وارونه جلوه دهند. چراکه می دانند چنین اقداماتی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و اذهان عمومی دنیا این جنایت را نمی پذیرند.

آقازاده در ادامه با بیان اینکه هدف قراردادن یک بیمارستان که مملو از کودک و زنان بی گناه و مجروحان آسیب دیده است، نشان از ترس و حقارت رژیم صهیونیستی است، اظهارداشت: صحنه سازی و مدرک سازی هم نمی تواند این حقارت و این خطا و جنایت را پوشش دهد.

سیدعلی آقازاده

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ابرازکرد: حتی شاهد بودیم که خبرنگار صهیونیست اینترنشنال با اعتراف به دست داشتن اسرائیل در فاجعه کشتار مردم بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی گفت که «سابقه دارد که اسرائیل پناهگاه‌ها را بمباران کرده است و در این مساله بمباران بیمارستان هم دنیا نمی‌تواند اسرائیل را مجبور به Game CHANGE کند.»

او عنوان کرد: با این اوصاف لازم است که سران و عامل و حامیان این جنایت بدانند که فاجعه بمباران بیمارستان‌ المعمدانی غزه که ناشی از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بود و خبری بود که شب گذشته دنیا را تکان داد و وجدان‌های بیدار را در شوک فرو برد.

آقازاده ضمن اشاره به اینکه چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است، گفت: جلادان و دیکتاتورها نیز این چنین به بیمارستان ها و مراکز درمانی که مملو از بی گناهان و کودکان و زنان زخمی است حمله نمی کردند. لذا نتانیاهو و همدستانش بهتر است بدانند که به مجازات سختی خواهند رسید.