به گزارش افکارنیوز، روزنامه تهران امروز نوشت:

اخبار غیر رسمی حکایت از تغییرات جدید در بدنه دولت در مدت باقی مانده از عمر دولت دهم دارد. در همین زمینه عباس سلیمی نمین از چهره های منتقد دولت از برکناری یک وزیر کلیدی سخن به میان آورده است.

او با اشاره به تغییرات قبلی دولت و اینکه احتمالا این جابه جایی ها به تغییر وزرا نیز کشیده شود، صراحتاً گفت: تغییرات در بدنه دولت در مدت باقی مانده هیچ کار کردی نخواهد داشت.

سلیمی نمین معتقد است تغییرات اخیر دولت پشت پرده دارد. وی می گوید اطلاع داردخیلی از وزرا در معرض تغییر قراردارند. براساس گفته های این چهره اصولگرا، تغییر چهار معاون رئیس جمهور، تغییرات در وزارت ورزش و جوانان و تغییرات استانداران همگی نشان دهنده برنامه ریزی برای انتخابات آینده است.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در آخرین جلسه هیات دولت در ارتباط با انتخابات به پنجره گفت: من این سخنان را گواهی می دانم براین موضوع که اطرافیان آقای احمدی نژاد در مورد انتخابات سال آینده با هدف تاثیر گذاری بر انتخابات کارهایی را دنبال خواهندکرد.

وی به مذاکرات رئیس جمهور با گزینه احتمالی جایگزینی وزیر اطلاعات اشاره کرد و گفت: شنیده شده آقای احمدی نژاد که نشان داده با حیدر مصلحی تعامل خوبی ندارد و یک بار هم در صدد برکناری او برآمده است. با آقای روح الله حسینیان در مورد تصدی وزارت اطلاعات صحبت هایی کرده اند و متاسفانه آقای حسینیان هم نظر مثبت برای پذیرش چنین پستی را به ایشان داده اند.

وی درباره پشت پرده تغییر وزیر اطلاعات معتقد است افرادی خاص برنامه های مدنظر دارند که تعطیلی وزارت اطلاعات { در نتیجه تغییر وزیر اطلاعات در فرصت کم باقی مانده} و در واقع سر درگمی در سایر وزارت خانه ها به نفع آنهاست.