به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، سردار یدالله جوانی، به بازتاب رزمایش پیامبر اعظم ۷ در رسانهها و محافل خبری جهان اشاره کرد و افزود: اگر این رزمایش قادر نبود اقتدار نظام اسلامی و قدرت دفاعی آن را به نمایش بگذارد، شاهد چنین بازتابهایی نميبودیم.

وی اضافه کرد: برخی مقامات آمریکایی و صهیونیستی از قدرت موشکی جمهوری اسلامی اظهار نگرانی کردند و این تحلیل را دارند که با این روند جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت برتر موشکی دست می‌یابد و باید با این پیشرفت‌ها مقابله کرد. نکته مهم در بحثنمایش اقتدار نظام اسلامی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی، این است که قبل از آنکه برای جنگ باشد، برای فراهم کردن بسترهای صلح و امنیت است.

جوانی با بیان اینکه " دشمنان اگر احساس کنند جمهوری اسلامی ایران ضعیف است و قادر به دفاع نیست، مرتکب اشتباه محاسباتی می‌شوند و ممکن است این اشتباه آغازگر یک جنگ باشد "، گفت: رزمایش‌های سپاه و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این پیام را دارند که جمهوری اسلامی قادر است از خود دفاع کند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه " امروز نیروهای مسلح کشور در اوج آمادگی هستند "، خاطرنشان کرد: این رزمایش به دشمنان نشان می‌دهد که حواسشان را جمع کنند تا دچار اشتباه محاسباتی نشوند؛ چراکه در این صورت جمهوری اسلامی به راحتی می‌تواند منافع و آنچه را که از نظر آنها حیاتی است، هدف قرار دهد و منهدم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش پیامبر اعظم ۷ این پیام را داشت که جمهوری اسلامی میتواند در کوتاهترین زمان در شعاع قابل توجه تمامی اهداف دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را منهدم کند.