به گزارش افکارنیوز به نقل از صراط، هنوز تکلیف پرونده های بزرگ فساد مالی و اختلاس بیمه ایران در دادگاه مشخص نشده است که دستگاه های امنیتی با کشف یک پرونده اختلاس جدید در یکی از استان های مرکزی کشور برخی از مسئولین این استان را بازداشت کرده اند که در این میان نام یکی از اعضای شورای شهر مرکز استان نیز به چشم می خورد .

مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان یاد شده در یک عملیات گسترده باند ارتشاء و اختلاس بزرگی را در این استان به سرکردگی یکی از اعضای شورای شهر شهرستان مرکز استان متلاشی کرده و در جریان این عملیات برخی از اعضای باند از جمله فرد نامبرده را بازداشت کردند. نکته قابل توجه اینجاست که در کنار وی، مسئول ستادهای انتخاباتی یکی از نامزد های مطرح انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در استان مذکور نیز دستگیر شده است که بازداشت وی نگرانی های بسیاری را در میان حلقه یاران این کاندید ایجاد کرده است.

گفتنی است فرد بازداشت شده که از روابط بسیار خوبی در سطح مسئولین این استان برخوردار بوده است با سوء استفاده از جایگاه و موقعیت کاری خود به دریافت رشوه و همچنین اختلاس مالی متهم شده است که هم اکنون در صف انتظار برای برگزاری دادگاه قرار دارد.

نکته قابل توجه اینجاست که مسئولین و دست اندر کاران دستگاه های نظارتی باید با یک برنامه ریزی مناسب زمینه هایی را فراهم کنند که نظارت بیشتری روی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت بگیرد تا برخی افراد سودجو نتوانند با سوء استفاده از خلاء قانون عدم نظارت بر اعضای شوراها به فعالیت های غیر قانونی بپردازند و از اختیارات قانونی خود به نفع عده ای خاص بهره برداری کنند و اینگونه با آبروی نظام بازی کنند .