تیم‌های آسانسوری و تخصیص ۱.۵ میلیارد به قرمزها!

كمك ۱.۵ ميلياردي سازمان تربيت بدني به پرسپوليس
با کمک مالی سازمان تربیت بدنی، در روزهای ابتدایی هفته آینده ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت می‌شود.

به گزارش افکار، فارس نوشت: روز پنجشنبه، مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان از سوی سازمان تربیت بدنی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد. در عین حال روز یکشنبه نیز ۷۵۰ میلیون تومان دیگر در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد.

حبیب کاشانی پنجشنبه شب با اعلام این خبر در اردوی پرسپولیسی‌ها به آنها گفت که طی روزهای ابتدایی هفته آینده، ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت می‌کند.

کاشانی در عین حال خاطرنشان کرد اگر بازیکنانی هستند که زودتر از این موعد، خواهان دریافت پول از باشگاه هستند به وی مراجعه کنند تا به تناسب، مبالغی به آنها پرداخت شود.

تخصیص اعتبار برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در حالی صورت می‌گیرد که باشگاه‌هایی در لیگ برتر وجود دارند که بدلیل کمبود اعتبار به باشگاه‌های آسانسوری معروفند.

این سئوال وجود دارد که از زمانی که لیگ ایران نام برتر بودن را به خود گرفته آیا واقعا حرفه‌ای شده یا فقط دستمزدهای بازیکنان رقم‌های نجومی پیدا کرده، چه آنکه بازتاب باشگاه‌های کشور در تیم ملی تداعی می‌شود و تا آنجا که در خاطره‌ها هست، تیم ایران در سال ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ که لیگ ما حرفه‌ای و به قولی برتر نبود! خیلی قوی‌تر و بهتر از الان بازی می‌کرد!

آیا مشکل فوتبال ما سیاست‌زدگی و دلال‌ها نیست؟

پایان خبر / ب +