بمباران نوار غزه توسط اسرائیل فراتر از یک بحران انسانی است/غزه تبدیل به قبرستان کودکان شده است

شهریار حیدری ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز با اشاره به تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه بیان کرد: اکنون بیش از یک ماه است که رژیم صهیونیستی دست از حمله و کشتار مردم فلسطین و جنایت در نوار غزه دست بر نمی دارد و این علی رغم درخواست و تاکید 120 کشور برای توقف جنگ است.

 

وی افزد: میلیون‌ها نفر در شهرهای مختلف جهان حتی واشنگتن در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت جنگی در خیابان‌ها هستند، اما رژیم غاصب اسرائیل به کشتار و اقدامات وحشیانه خود ادامه می دهد.

 

حیدری ادامه داد که حتی با وجود اینکه بسیاری از کشورهای دنیا این جنگ را محکوم و خواستار توقف آن هستند، اما کاخ‌سفید همچنان ترجیح می‌دهد دستش با رژیم اسرائیل یک کاسه باشد و این رژیم فروپاشیده را به بهای تقابل با افکار عمومی جهانیان همراهی کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: شاهد بودیم که آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد که در سایه بمباران بی‌سابقه و مستمر رژیم صهیونیستب به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین هر ده دقیقه در نوار غزه، یک کودک فلسطینی به شهادت می‌رسد و دو کودک دیگر مجروح می‌‌شوند. این اگر اسمش کودک کشی و جنایت نیست، پس چیست؟

​شهریار حیدری [کلیک و کشیدن برای جابجایی] ​

او با بیان اینکه غزه به قبرستان کودکان تبدیل شده است، ابراز کرد: کابوس نوار غزه فراتر از یک بحران انسانی است و این یک بحران بشریت است. کودکان و زنان و مجروحان نوار غزه بی گناه جانشان را از دست می دهند و این نه فقط به دلیل بمباران های اسرائیل بلکه به دلیل نقصان یک قدرت واحد برای جلوگیری از این جنایت است.

حیدری درانتها خاطرنشان کرد: ازطرف دیگر نظارت های بهداشتی به دلیل حملات پی در پی رژیم غاصب اسرائیل در نوار غزه بسیار پایین است که به افزایش آمار شهدا دامن می زند. لذا باید هرچه سریعتر آتش‌بس اعلام شود و کمک‌های بشردوستانه بدون وقفه به دست مردم غزه برسد.