سعی کردیم حلقه واسط مردم با مجلس و دولت باشیم

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سلسله همایش‌های ایمان و امید که به همت معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، به شناخته‌تر شدن شخصیت والای حضرت زینب(س) بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: از برکات این امر رواج نام زینب در بعد از انقلاب است. پیش از انقلاب تصویر حضرت زینب(س) در نظر مردم تصویر ستمدیدگی بود، اما با ظهور انقلاب اسلامی تصویر زینب قهرمان به جامعه ارائه شد.

رئیس‌ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تجلیل از جایگاه پرستاران به سختی‌ و مشقت‌های کار آنها در دوران همه‌گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: پرستاران غزه هم زیربمباران به کار خود ادامه می‌دهند و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته‌اند.

حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

حدادعادل سپس به تحلیل کوتاهی از اوضاع فعلی غزه پرداخت و خاطرنشان کرد: همان اروپایی‌هایی که سال گذشته به دلیل درگذشت یک خانم، جهان را علیه کشور بسیج کردند، امروز مقابل کشتار روزانه چند صد نفر در غزه سکوت کرده‌اند و حتی می‌گویند تا این مردم تمام نشوند حاضر به پذیرش آتش بس نیستند!

وی افزود: مردم غزه هیچ سابقه‌ای در ظلم به یهودیان ندارند. اساسا مسلمانان به یهودیان ظلم نکرده‌اند، در حالی که در جای جای اروپا از اسپانیا گرفته تا آلمان به ویژه در دوران هیتلر، یهودکشی رواج داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از سکوت غرب و اروپا مقابل جنایات، کشتار و وحشی‌گری صهیونیست‌ها، گفت: آنها را صهیونیست‌ها را متمدن می‌دانند و لابد بقیه را متوحش!

حدادعادل با اشاره به انتخابات پیش‌رو و فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: در این مدت سعی کردیم حلقه واسط مردم با مجلس و دولت باشیم تا بتوانیم حرفها و دغدغه‌های طرفین را به دیگری منتقل کنیم. امیدواریم در یک فضای تفاهم بر پایه ایمان و امید با مردم ارتباط داشته باشیم تا درنهایت بهترین‌ها را که افرادی پاک، پاکدست، انقلابی، مخلص و از خودگذشته هستند شناسایی و به مردم معرفی کنیم.