فلسطینی‌ها توانستند اراده خود را به صهیونیست‌ها تحمیل کنند

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره آتش‌بس میان حماس و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در وهله اول باید تاکید کنم این آتش‌بس میان حماس و رژیم صهیونیستی است و ربطی به دیگر گروه‌های مقاومت ندارد و توافقی چند روزه برای تبادل زندانیان است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در روز‌های گذشته نتانیاهو به هیچ وجه آتش‌بس را نمی‌پذیرفت و عنوان می‌کرد با حمله به غزه هم اسرای خود را آزاد و هم رهبران حماس را دستگیر می‌کنیم، گفت: صهیونیست‌ها حمله زمینی را آغاز کردند و بیش از ۴۰ روز در نوار غزه زمین‌گیر شدند و تلفات زیادی داشتند.

وی با اشاره به اینکه آنها در این مدت نه اسیری را آزاد و نه رهبران حماس را دستگیر کردند، افزود: صهیونیست‌ها با تلفات سنگین خود در حال عقب نشینی هستند و به اهداف خود نرسیدند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  تاکید کرد: این بزرگترین شکست در تاریخ رژیم اشغالگر صهیونیستی در رویارویی با فلسطینی‌ها است.

فلسطینی‌ها توانستند اراده خود را به صهیونیست‌ها تحمیل کنند

انبارلویی بیان کرد: اگر آتش‌بس ادامه پیدا کند، پیروزی مضاعفی برای فلسطینی‌ها است و اگر هم موقت باشد نشان‌دهنده آن است که صهیونیست‌ها شکست خود را قبول کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مفاد آتش‌بس هم به نفع حماس است و فکر می‌کنم این پیروزی برای رزمندگان اسلام در سرزمین‌های اشغالی باشد.

انبارلویی اضافه کرد: فلسطینی‌ها پیروزی بزرگی به دست آوردند و توانستند اراده خود را به ماشین جنگی صهیونیست‌ها تحمیل کنند.