عصبانیت شدید حسین شریعتمداری از عدم برخورد با بی حجابی

سردبیر کیهان در یادداشتی نوشت: اوایل تیرماه ۱۴۰۲‌، آقایان رئیسی و اژه‌ای ، رؤسای محترم قوه قضائیه و مجریه در اظهاراتی که می‌توانست امیدوارکننده باشد، اعلام کردند برای مقابله با بی‌حجابی معطل تصویب لایحه عفاف و حجاب نمی‌شوند و از قوانین موجود برای مقابله با این پدیده عفت‌سوز و خانمان‌برانداز استفاده خواهند کرد. و صد البته از این تصمیم که به صراحت اعلام شده بود، در عمل خبری نشد!

نزدیک به ۷ ماه است که لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی می‌چرخد و... مقابله با پدیده پلشت بی‌حجابی که به فرموده حکیمانه و مستند رهبر معظم انقلاب، هم حرام شرعی و هم حرام قانونی است در انتظار تصمیم مسئولان محترم! خاک می‌خورد و زنان و دختران مظلومی که اکثر آنها در بی‌خبری از عواقب خانواده‌ برانداز و خانمان‌ سوز کشف حجاب به دام افتاده‌اند، به حال خود رها شده‌اند!

عصبانیت شدید حسین شریعتمداری از عدم برخورد با بی حجابی

بالاخره تا کی باید منتظر تصویب نهائی قانون جدید عفاف و حجاب بود؟! و با کدام توجیه قانونی و منطقی و اسلامی مادام که قانون یاد شده از تصویب نهائی نگذشته است (که ظاهراً آش دهان‌سوزی هم نیست‌) از اجرای قوانین موجود خودداری می‌شود؟! لااقل برای پیشگیری از پدیده خانمان‌سوز و خانواده‌برانداز کشف حجاب به قوانین موجود عمل کنید.