پیام فرزند شهید سردار سید رضی موسوی به مقاومت

سید صادق موسوی فرزند شهید سردار سید رضی موسوی از مستشاران سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی در سوریه، به دشمن صهیونیستی گفت: ما شهدایی تقدیم کردیم، ولی همچنان به این مسیر ادامه خواهیم داد.

موسوی از همه نیروهای مقاومت خواست که با قدرت به این مسیر ادامه دهند و تأکید کرد: رابطه بین پدرم و حاج قاسم سلیمانی، بسیار فراتر از روابط نظامی بود. حاج قاسم در دل همه مردم جا دارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت و آن را یک جنایت و تجاوز بزدلانه و نقض فاحش حاکمیت یک کشور عربی عنوان کرد.

روابط عمومی کل سپاه روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، خبر داد، به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند ساعاتی قبل در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیام فرزند شهید سردار سید رضی موسوی به مقاومت

وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

بر اساس بیانیه سپاه، با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به حضرت ولی‌عصر(عج )، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تأکید می‌شود، بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.

حماس هم در ادامه  با اشاره به اینکه این اقدام، نشانگر زورگویی و جنایتکاری صهیونیستهاست، گفت: اسرائیل همه قوانین و عرفهای بین‌الملل را نقض کرده و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند. به همین دلیل باید منزوی شده و تروریسم آن نیز جرم‌انگاری شود.

مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت سید رضی به سپاه پاسداران، خانواده وی و ملت ایران، خاطر نشان کرد: ما از نقش این شهید در حمایت از مقاومت فلسطین، قدردانی کرده و تأکید می‌کنیم که جنایت دشمن صهیونیستی باعث نخواهد شد اراده ملت ما و امت اسلامی در هم شکند و شعله مقاومت نیز خاموش شود.