شرف، واژه گمشده برای جادوگر فوتبال ایران

 در جریان مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان دو صدای مهیب شنیده شد. صدا‌های انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان به گوش رسید. مسئولین گلزار در ابتدا بیان کردند که صدا مربوط به انفجار چند کپسول گاز بوده و اتفاق خاصی برای کسی رخ نداده است. آن‌ها همچنین اعلام کردند که جمعیت حاضر در آرامش هستند و مسئولین مربوطه در حال نظارت بر حادثه هستند. کمی بعد شهردار کرمان خبر داد که دو انفجار در محدوده گلزار شهدای کرمان به فاصله ۱۰ دقیقه رخ داده است و هنوز معلوم نیست این انفجار‌ها بر اثر ترکیدن کپسول گاز یا انتحاری بوده است.

دقایقی بعد اخبار دیگری مخابره شد. معاون امنیتی استاندار کرمان در گفتگویی تایید کرد که دو بمب‌گذاری تروریستی رخ داده است.   عنوان شد که در ورودی گلزار شهدای کرمان، دو کیف بمب گذاری شده وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

وزیر کشور شب گذشته در گفت و گویی درباره این حادثه تروریستی گفت: اولین انفجار در بین مردم صورت می‌گیرد و انفجار دوم با فاصله ۲۰دقیقه در نقطه‌ای دیگر اتفاق می‌افتد.

وزیر کشور تصریح کرد: انفجار‌ها بسیار شدید با ساچمه‌های فراوان بوده است، پرتاب این ساچمه‌ها که در مواد منفجره کار گذاشته شده بود موجب شهادت بسیاری از شهدا بوده است.

استاندار کرمان هم روز گذشته در اولین دقایق پس از این حادثه با بیان اینکه این انفجار‌ها نزدیک ورودی‌های گلزار شهدا بود، عنوان کرد: انفجار‌ها خارج از محدوده گیت‌های بازرسی رخ داد و حدود ۲ کیلومتر تا مرقد شهید سلیمانی فاصله داشت. محمدمهدی فداکار، گفت: ساعت ۱۵ عصر اولین انفجار و با فاصله حدود ۱۵ دقیقه دومین انفجار در مکان دیگری اتفاق افتاد.  

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت از این حادثه تروریستی گذشته، بسیاری از کشور‌های جهان در تمامی قاره‌ها با انتشار پیامی ضمن تسلیت به ملت ایران این حادثه تروریستی را محکوم کردند. دولت‌های فرانسه، آلمان، نروژ، هلند و ایرلند، مکزیک، ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه، عربستان سعودی، قطر، لبنان، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و بسیاری از گروه‌ها و کشور‌های دیگر این حادثه تروریستی را تسلیت گفتند.

اما در شرایطی که چنین اتفاق دردناک و عجیبی در کرمان پیش آمده هستند افرادی از این حادثه تروریستی ابراز خوشحالی کرده اند. افرادی که آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی نیستند بلکه ایرانی هستند. ایرانی هستند و از به شهادت رسیدن، زنان، مردان، کودکان کشور خودشان خوشحال شدند.

شرف، واژه گمشده برای جادوگر فوتبال ایران

بسیاری از هنرمندان و وزشکاران کشورمان و سلبریتی‌ها از شب گذتشه در صفحات مجازی خود این حادثه را تسلیت گفتند، اما فوتبالیست سابق و ستاره این روز‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران  با انتشار پستی در فضای مجازی نسبت به این حادثه تروریستی ابراز رضایت کرد.

علی کریمی فوتبالیست بدون آن که صحبتی را مطرح کند و حتی به مردم کشور خودش نه حکومت تسلیت بگوید خیلی راحت از این حادث تروریستی ابراز خوشحالی می‌کند. موضوعی که نشان داد این فوتبالیست سابق پا را فراتر از حد خود گذاشته است و حاضر است که برای رضایت غربی ها و اجازه دادن برای ادامه حضورش در آن طرف مرز حتی آماده است که نه تنها کشور بلکه مردم کشور خود را نیز به آسانی بفروشد.

فوتبالیست سابق

تکلیف این فوتبالیست سابق مشخص شده، اما نکته اینجاست که  آیا کسانی مانند هم تیمی‌های سابق این فوتبالیست و یا بعضی از دوستان او که سال‌ها در رسانه‌ها بودند و امروز چهره واقعی خود را نشان داده اند و در یک سال گذشته بار‌ها از علی کریمی حمایت کردند، امروز هم می‌توانند از فردی دفاع کنند که با شهادت رساندن مردم خود خوشحالی می‌کند. افرادی که به نظر می رسد با کریمی هم مسیر هستند اما می ترسند خود واقعی شان را به مردم ایران نشان دهند.