دشمنان به دنبال چند دستگی در کشور هستند/ ضرورت آمادگی در برابر هر نوع فتنه

محمدصالح جوکار ، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت‌وگو با افکارنیوز گفت: زمان زود می‌گذرد و چیزی که باقی می‌ماند تاثیر تصمیم درست و آگاهی است. ۱۴ سال پیش ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حرکتی خودجوش به میدان آمدند و با حضور باشکوه خود در صحنه، پرونده فتنه را بستند و پاسخ محکمی به فتنه‌گران و آشوب‌گران دادند.

وی افزود: این حماسه انقلابی همواره در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار است. مردم بصیر ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۸۸ برای حفظ اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و عزت، استقلال و بصیرت خود را به جهانیان ثابت کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: هرچند ملت ما بارها در بزنگاه‌های مختلف سیاسی فهم و آگاهی خود را اثبات کرده‌اند و صحنه‌های تاریخی بسیاری را رقم زده‌اند. آن‌ها بار دیگر با حماسه‌آفرینی خود شان دادند که دشمن‌شناس هستند و هرگز فریب آن‌ها و فتنه‌گران را نمی‌خورند.

جوکار ادامه داد: مردم با حضور خودجوش خود بار دیگر با مقام ولایت بیعت کردند و در مقابل، انزجار و نفرت خود را از کسانی که به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی بودند، اعلام کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس  تاکید کرد: بیشتر از تاریخچه شعله‌ور شدن و خاموش شدن فتنه، حضور حماسی مردم در ۹ دی ماه اهمیت داشت. زیرا آن زمان شرایط کشور بسیار حساس بود و ملت مانند کوه پشت کشورشان ایستادند.

دشمنان به دنبال چند دستگی در کشور هستند/ ضرورت آمادگی در برابر هر نوع فتنه

او تاکید کرد: طی سالیان اخیر نیز روزهای سخت بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم. دشمنان بارها تلاش کرده‌اند از روزنه‌های مختلف نفوذ و در کشور چند دستگی ایجاد کنند و هربار هم به همگان ثابت شده است که دست پشت پرده‌ این توطئه‌ها چه کسان و دولت‌هایی بوده‌اند‌.

جوکار درانتها خاطرنشان کرد: با این اوصاف و باتوجه به شرایط حساس کشورمان همه ما باید متعهد باشیم که همواره در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم و در مقابل معاندان داخلی و خارجی بایستیم