توسعه پوشاک عفیفانه موضوع جناحی و سیاسی نیست

« محمدمهدی اسماعیلی » درباره توسعه پوشش عفیفانه و ادعای برخی جریان ها که این موضوع را سیاسی و جناحی می‌دانند، گفت: مباحث مربوط به توسعه پوشاک عفیفانه را مباحث سیاسی نمی‌دانم ، پوشش یک موضوع چندهزار ساله در کشور است، چرا که بیشتر مردم ایران با درصد بسیار بالایی نسبت به موضوع پوشش حساسیت دارند.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متصدی این کار نیست و فقط سیاستگذار است و راهبری می‌کند تا دسترسی عموم مردم به پوشاک عفیفانه فراهم شود. بر همین اساس تلاش شده سکوهای جدیدی در تهران و شهرهای ایران برای این موضوع در نظر گرفته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کنند مطالبه مردم به ویژه بانوان عفیف ایرانی مبنی بر اینکه دسترسی به پوشاک عفیفانه به راحتی فراهم شود، محقق کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: حل این موضوع، جناحی و سیاسی نیست بلکه دغدغه عموم مردم ایران است و امیدواریم برای مشکلات آنها راه حل‌های مناسبی ایجاد کنیم.

توسعه پوشاک عفیفانه موضوع جناحی و سیاسی نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره اینکه فیلترینگ سبب شده توسعه برخی از بازی‌های یارانه‌ای با مشکل مواجه شود، خاطرنشان کرد: این موضوع با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری است تا شرایطی که سبب سختی این کار شده رفع شود.