جمهوری اسلامی ایران هیچگاه حملات و ترورهای صهیونیست ها را بی پاسخ نمی گذارد

حسن همتی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز با اشاره به تنش های اخیری که رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد کرده است، ابراز کرد: هر از چند گاهی شاهد هستیم که رژیم جعلی اسرائیل یک سناریو و داستانی می چیند و به بهانه های مختلف به تنش ها و جنگ های خرد و کوچکش دامن می زند.

وی افزود: اکنون نیز مدتی است که شاهد تداوم جنگ علیه ملت مظلوم غزه و سرایت آن به سایر نقاط منطقه و هدف قرار دادن مستشاران نظامی عزیز کشورمان بودیم. علت این اقدامات نیز ناکامی ها و احساس خطری است که رژیم اسرائیل هر لحظه با خود حمل می کند.

همتی ادامه داد: در واقع حقیقت آن است که شکست‌هایِ پی‌درپی و میدانی رژیم صهیونیستی و عقب‌نشینی آن ها از تمامی ادعاهای پوچی که در مورد عملیات نظامی در غزه و در مورد حماس مطرح می‌کردند، آن ها را به سمت تروریسم یعنی همان عادت همیشگی خود سوق داده است.

جمهوری اسلامی ایران هیچگاه حملات و ترورهای صهیونیست ها را بی پاسخ نمی گذارد

*رژیم جعلی اسرائیل سعی می کند با ترور و تشدید ناآرامی جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: آن ها می‌خواهند از طریق ترور، ایجاد تنش و جنگ و شلوغی سعی کنند پای جمهوری اسلامی ایران را هرطور شده به این ناآرامی ها باز کنند و حتی مواضع ما را نیز به طور مستقیم هدف قرار می دهند و به طور رسمی نیز این هدف را اعلام می کنند.

او گفت: ازطرف دیگر هدف بعدی صهیونیست ها از این اقدامات این است که می خواهند حیثیت بر باد رفته خود در میدان غزه و شکست غیر قابل جبران عملیات ۷ اکتبر را ترمیم کنند. با این وجود این ترورها هرگز نمی‌تواند نقابی بر روی شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی باشد.

همتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه حملات و ترورهای صهیونیست ها را بی پاسخ نمی گذارد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل به این ترورها را به رسمیت می‌شناسند و با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.