علی لاریجانی دو پیام جدید صادر کرد

در پی درگذشت آیت الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت الله حاج شیخ علی ارومیان، علی لاریجانی در پیام هایی جداگانه تسلیت گفت. متن پیام ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت روحانی پارسا و مجاهد، حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی رضوان الله تعالی علیه، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کاشان، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان در زمره یاران انقلاب از دوران مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی و از شخصیت های خدوم نظام اسلامی بودند که علاوه بر ایفای مسئولیت های گوناگون از جمله در منصب دادستانی کل کشور، به عنوان عالمی مردمی و مهذب، همواره در جهت تحکیم شعائر دینی، ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام و تربیت طلاب و شاگردان اهتمامی شایسته داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به رهبر معظم انقلاب ، حوزه های علمیه ، مردم شریف استان های بوشهر و اصفهان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم، برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت دارم.

دفتر دکتر علی لاریجانی

علی لاریجانی دو پیام جدید صادر کرد

پیام به مناسبت درگذشت الله حاج شیخ علی ارومیان

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت آیت الله حاج شیخ علی ارومیان،، عالم پارسا و مجاهد و پدر سه شهید والامقام، موجب اندوه و تألم فراوان شد.

این روحانی جلیل القدر و اسوه ایثار و صبر ، همه عمر پربرکت خود را با کمال زهد و وارستگی در راه نشر معارف اهل بیت(ع)، مبارزه برای پیروزی انقلاب و خدمت به نظام اسلامی مصروف داشت و در مسئولیت های گوناگون از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، منشأ آثار و برکات فراوان گردید .

اینجانب این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب ، حوزه های علمیه، روحانیت معزز و مردم شریف استان آذربایجان شرقی به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال علوّ درجات و رحمت واسعه اش را برای روح مطهر این عالم ربانی مسألت نموده، امید دارم که ایشان را با فرزندان شهیدش محشور فرماید.

علی لاریجانی