خبرهای خوب رییس جمهور در هرمزگان

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان هرمزگان اظهار داشت: بسیار خرسندم که خدای متعال توفیق داد تا امروز در شهر بندرعباس و استان هرمزگان باشیم و به ارواح مطهر شهدا درود می فرستم و برای جانبازان و ایثارگران طلب عافیت کنم.

وی افزود: هرمزگان زمینه‌های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و کارهای خوبی هم در استان انجام شده است و ما با نیازهای استان، دور اول سفر را به رفع ضرورت ها قرار دادیم و امروز شاهدیم با تلاش استاندار و همه مسؤولان گام‌های خوبی برداشته شده و پروژه‌های فراوانی به ثمر رسیده است.

رییس جمهور با بیان این که دهها پروژه به سامان رسیده و 105 هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه ها به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: طی سفر دو روزه به آنها سرکشی خواهیم کرد. پروژه هایی که زمینه‌های اشتغال، تولید و خدمت رسانی به مردم استان را داراست.

خبرهای خوب رییس جمهور در هرمزگان

به گفته آیت‌الله رییسی، حرکت جهادی در هرمزگان شکل گرفته است و در این دو روز به جای جای استان سر می زنم و کارها را دنبال می‌کنیم.

وی با تقدیر از نماینده مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح که نقش مهمی در توسعه استان دارند، از  بسیج و نمایندگان و همه کسانی که تلاش می‌کنند، به طور ویژه قدردانی کرد.

رییس جمهور همچنین تأکید کرد: آنچه در استان لازم بود را در شورای برنامه ریزی مصوب می‌کنیم و آنچه برای تصمیم‌گیری در شوراهای عالی نیاز باشد را در تهران بررسی و تصویب می‌کنیم و تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهیم کرد.

به گزارش فارس، رییس جمهور با خوشامدگویی دو تن از شیوخ اهل سنت، خانواده شهید مدافع حرم و اسلام جاهدی ورزشکار مدال آور المپیک آسیایی وارد هرمزگان شد.